اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 27 خرداد 1397 / کد مطلب: 12973 / نظرات: 0

سبحانی‌فر:


1500 تن قیر به کمربندی شمالی سبزوار اختصاص یافت


1500 تن قیر به کمربندی شمالی سبزوار اختصاص یافت نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: 1500 تن قیر رایگان امسال برای تکمیل مسیر کمربندی محیطی شمالی شهر سبزوار اختصاص یافت که در مرحله نخست 500 تن آن تحویل شد.
 رمضانعلی سبحانی فر، یکشنبه در حاشیه بازدید از کمربندی شمال شرق سبزوار به خبرنگاران گفت: کمربند شرق - شمال - غرب شهر سبزوار 10 کیلومتر طول دارد که در چهار مرحله به طور کامل اجرا می شود.
وی افزود: مرحله نخست این کمربند در ضلع شرقی سبزوار با عنوان 'بزرگراه هشت بهشت' اجرا و افتتاح شده و یک خط از مرحله دوم این کمربند نیز با عنوان 'بلوار ابریشم' از میدان خلیج فارس تا بلوار توحیدشهر به بهره برداری رسیده است.
سبحانی فر با بیان اینکه با تکمیل طرح کمربندی شمالی، بار ترافیکی شهر سبزوار کاهش می یابد، افزود: نخستین مشکل اجرای این طرح رفع معارض و تملک زمین های آن توسط شهرداری بود.
وی اظهار کرد: در نشست با وزیر راه و شهرسازی، موضوع رفع معارض در هیات مدیره امور اراضی شهری مطرح و موافقت لازم برای انتقال مالکیت 300 هکتار زمین منطقه به شهرداری سبزوار دریافت شد.
شهردار سبزوار نیز با اشاره به اینکه تاکنون 2 مرحله از ساخت کمربندی شمالی شهر اجرا شده، افزود: در مرحله سوم کمربند اطراف شهر سبزوار از شمال غرب تا جاده اسفراین به طول 2،7 کیلومتر اجرا و در ادامه با پیوستن به میدان سربداران حلقه اتصال تکمیل و قوس کمربندی شهر سبزوار کامل می شود.
سیدعلی کوشکی افزود: اجرای طرح کمربندی سبزوار نیاز به 130 میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون 50 میلیارد ریال آن در 2 مرحله کمربند شرق و شمال شرق هزینه شده است.
وی اظهار داشت: ایجاد کمربند در اطراف شهر سبزوار طبق ابلاغ مصوبه طرح جامع سال 91 به شهرداری سبزوار است که جلوگیری از حاشیه نشینی، دسترسی آسان شهروندان به خدمات شهری، کاهش ترافیک و مصرف سوخت از آثار مثبت آن است.
گستره شهر سبزوار سه هزار و 754 هکتار و جمعیت این شهر حدود 250 هزار نفر است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.