اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 تير 1397 / کد مطلب: 12987 / نظرات: 0

سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار


30 میلیارد ریال به فعالیت های فرهنگی سبزوار اختصاص یافت


30  میلیارد ریال به فعالیت های فرهنگی سبزوار اختصاص یافت  سخنگوی شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: در بودجه سالجاری 30 میلیارد ریال به فعالیت‌ های فرهنگی، هنری و توسعه گردشگری این شهر اختصاص یافت.

زهرا بخشی افزود: تلاش برای ایجاد مدیریت یکپارچه فرهنگی و معرفی ظرفیت های هنری و گردشگری از اولویت های کمیسیون فرهنگی، هنری و گردشگری شورای اسلامی سبزوار است.
وی اظهار کرد: عبور سالانه 20 میلیون زائر از جاده های سبزوار، فرصت بی نظیر برای تبدیل این شهرستان به ایستگاه گردشگری و جذب گردشگر در ورودی استان خراسان رضوی است.
وی گفت: برای حمایت از برنامه های فرهنگی، کتابفروشی های سطح شهر از تخفیف کامل عوارض صنفی و پسماند برخوردار شدند و همچنین کمیته نامگذاری معابر، خیابانها و بوستان ها در شورای شهر تشکیل شده است.
بخشی افزود: رویکرد شورا پیوند مبتنی بر اطلاع رسانی و شفاف سازی است که اصحاب رسانه با مطالبه گری و انتقاد سازنده نقش موثر در تحقق آن دارند.
وی اظهار کرد: یکی از موارد مورد توجه در این شورا استفاده از ظرفیت و دانش مشاوران و متخصصان در کمیسیون های مختلف است.
وی گفت: ساخت 6 بوستان در مناطق حاشیه شهر از قبیل کلاته سفیر، قلعه نو و صالح آباد با هدف افزایش فضای سبز و تفریحی از دیگر برنامه های امسال شورای اسلامی سبزوار است.

* تخفیف 50 درصدی در پرداخت عوارض نوسازی
بخشی افزود: شورای شهر به شهرداری سبزوار اجازه داد به مودیانی که عوارض نوسازی خود را به موقع پرداخت نمایند تخفیف هایی در بهای خدمات پسماند، صنفی، آتش نشانی و فضای سبز اراده دهد.
وی اظهار کرد: شهروندانی که در ماه های خرداد، تیر و مرداد نسبت به پرداخت عوارض نوسازی خود اقدام نمایند از 50 درصد تخفیف بهای خدمات مورد نظر بهره مند می شوند.
شورای اسلامی دوره پنجم شهر سبزوار دارای 9 عضو است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.