اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 تير 1397 / کد مطلب: 12999 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


دشمن جنگ نرم روانی علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است


دشمن جنگ نرم روانی علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی و افزایش قیمت برخی از کالاها در کشور، گفت: دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی جنگ نرم روانی علیه کشور ما به راه انداخته است.

 رمضانعلی سبحانی فر در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار که با حضور جمعی از مسئولان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد؛ گفت: امروز بیشتر از گذشته به موضوع وحدت در کشور نیاز داریم که مسئولان و مردمم اختلاف‌سلیقه‌های سیاسی را باید کنار بگذارند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی و افزایش قیمت برخی از کالاها در کشور، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی جنگ نرم روانی علیه کشور ما به راه انداخته تا یاس و ناامیدی مردم را به اوج برسانند.
وی ادامه داد: برخی از سودجویان داخل دانسته یا نادانسته به مسائل روانی در داخل کشور دامن زدند و تا کشور را از لحاظ شرایط اقتصادی دچار مشکل کنند.

سبحانی‌فر بیان کرد: طی چند روز اخیر دشمن از شرایط کشور سوءاستفاده کرده ولی برای از بین بردن توطئه‌های دشمن در خصوص مسائل اقتصادی باید هوشیار باشیم تا با گسترش وحدت و همدلی یأس و ناامیدی در میان مردم به نقطه اوج نرسد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پایش مسائل اقتصادی و جلوگیری از افزایش قیمت‌های بی‌دلیل باید کمیته‌ای ویژه در شهرستان سبزوار ایجاد شود، تصریح کرد: برخی از کشاورزان سبزواری از این موضوع گلایه‌مند بودند که چرا کود شیمیایی با قیمت ۳۸ هزار تومان را باید به قیمت ۷۰ هزار تومان خریداری کنیم؟ با این میزان افزایش قیمت سودجویان و سوداگران در شرایط غبارآلود کشور به دنبال سود هستند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی سبزوار باید قیمت‌های کالاها را مورد پایش و بررسی قرار دهند و با متخلفان برخورد جدی شود.

سبحانی‌فر افزود: سودجویان روان جامعه را برهم زدند و دو تن سکه از سطح بازار خریداری کردند تا به سودهای چندین میلیاردی دست یابند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی همچنین با اشاره به دستاوردهای دولت طی چند سال اخیر در سبزوار، بیان کرد: خوشبختانه طی فعالیت دولت تدبیر و امید این شهرستان در خصوص سرمایه‌گذاری، خدمات‌رسانی، گازرسانی، آب‌رسانی، بهداشت و درمان و غیره نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی کرده است.

ایجاد ناامیدی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

امام‌جمعه سبزوار نیز در این جلسه گفت: مدیران جهادی سبزوار باید بدون تعلل مشکلات مردمی را پیگیری کنند و توانایی مدیران در مسیر خدمت‌رسانی به مردم باید به‌کار گرفته شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان حکومتی مردمی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این موضوع توجه کنند، افزود: امروز دشمن، دشمنی‌های خود را آشکارتر از سال‌های گذشته کرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای از بین بردن توطئه‌های دشمن باید به سمت سوی مردم حرکت کنند.

وی با تأکید براینکه مردم باید اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های اجرایی کشور را باید احساس کنند، ادامه داد: اختلاف میان مسؤولان نظام جمهوری اسلامی نباید به رسانه‌ها، روزنامه و غیره کشیده شود بلکه باید در مسیر اتحاد اختلافات میان مدیران کنار گذاشته شود.

امام‌جمعه سبزوار یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را ایجاد روحیه یأس و ناامیدی میان مردم دانست و بیان کرد: مسؤولان به‌جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای باید به حل مشکلات و معضلات مردمی بپردازند.

مقیسه با اشاره به برگزاری نشستی با نمایندگان ادواری مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این نشست مشکلات سبزوار مورد بررسی قرار گرفت.

اختصاص ۴۲ میلیارد تومان از محل تملک دارایی و ماده ۱۸۰ به سبزوار

فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: طبق تصمیم رئیس‌جمهور تمامی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون خدمات کشوری موظف هستند که ادارات فضایی به‌عنوان میز خدمت اختصاص دهند.

احمد برادران با بیان اینکه فاز نخست میز خدمت در خصوص مراجعات حضوری است، افزود: دستگاه‌های دارای ارباب‌رجوع زیاد نباید مراجعه‌کنندگان در ادارات سرگردان نباشند بلکه مردم با مراجعه به میز خدمت مشکلات مردمی پیگیری می‌شود.

وی با تأکید لزوم رعایت صرفه‌جویی حامل‌های انرژی همانند آب، برق و بنزین، بیان کرد: به دلیل محدودیت‌های تولید برق در مناطق آبی با مشکل کمبود برق در سطح کشور مواجه هستیم و با کاهش میزان بارندگی میزان تولید برق در کشور نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش‌یافته و دستگاه‌های اجرایی شهرستان سبزوار باید به موضوع صرفه‌جویی توجه کنند.

فرماندار ویژه سبزوار یادآور شد: امسال ۴۲ میلیارد تومان از محل تملک دارایی و ماده ۱۸۰ به ۲۰۹ پروژه شهرستان سبزوار اختصاص‌ یافته است.
فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.