اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 تير 1397 / کد مطلب: 13015 / نظرات: 0


فعالیت شش گروه جهادی در سبزوار آغاز شد


فعالیت شش گروه جهادی در سبزوار آغاز شد  مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار گفت: فعالیت شش گروه اردوهای جهادی دانشجویی با هدف رفع محرومیت و خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی در این شهرستان آغاز شد.

محمدعلی یاوری  در جمع خبرنگاران افزود: در این اردوهای جهادی که به یاد شهدای مدافع حرم سبزوار برپا شده 130 جهادگر بسیجی که در دانشگاههای سبزوار مشغول تحصیل هستند حضور دارند.
وی اظهارداشت: در این اردوها علاوه بر اقدامات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت و درمان در مناطق محروم گسترش روحیه خدمت وکار جهادی نهادینه می شود.
او ادامه داد: در مرحله نخست اردوهای جهاد دانشجویی دو تیم جهادی در قالب 60 جهادگر در روستاهای مهرنشانی، چشمه آوش و بجدن بخش ششتمد سبزوار در مدت 11 روز عملیات احداث و مرمت 10 طرح عمرانی را انجام می دهند.
وی گفت: خدمات رسانی اردوهای جهادی در مرحله نخست برای خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی است و همچنین آموزش مشاغل خانگی بانوان و مشاوره های خانواد گی ارائه می شود.
مسئول بسیج دانشجویی سبزوار افزود: اردوهای جهادی این شهرستان که از 18 تیرجاری آغاز شده تا 15 شهریورماه ادامه دارد و پس از آن نیز ارتباط جهادگران با مناطق محروم قطع نمی شود و در طول سال تحصیلی طرحهای عمرانی و فرهنگی پیگیری می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.