اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 24 تير 1397 / کد مطلب: 13019 / نظرات: 0


سانحه رانندگی در سبزوار یک کشته و 48 مصدوم داشت


سانحه رانندگی در سبزوار یک کشته و 48 مصدوم داشت  مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خاور و یک کامیون در جاده سبزوار - شاهرود یک کشته و 48 مصدوم به جا گذاشت.

سعید فکور  افزود: در پی این حادثه که بامداد امروز یکشنبه در کیلومتر 10 جاده سبزوار - شاهرود روی داد، عوامل اورژانس سر صحنه حاضر شدند.
وی اظهار داشت: بر اثر این حادثه سرنشین کامیون در صحنه جان باخت و 48 نفر دیگر مصدوم شدند که 37 نفر آنها به صورت سرپایی درمان شدند و 11 مصدوم دیگر با هفت دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی سبزوار انتقال یافتند.
وی با بیان اینکه اتوبوس مسافربری مزبور از اصفهان به مشهد در حرکت بود گفت: مسافران اتوبوس 45 نفر بودند.
فکور افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

خبرگزاری فارس نیز اعلام کرد ،برخورد اتوبوس مسافران تبعه افغانستانی با 2 دستگاه کامیون ۴۹ کشته و مصدوم برجای گذاشت
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران تبعه افغانستان با یک دستگاه کامیون و خاور در کیلومتر ۱۰ محور سبزوار ـ شاهرود یک کشته و ۴۸ مصدوم برجای گذاشت.

سعید فکور با اشاره به برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران تبعه افغانستان با یک دستگاه کامیون و خاور در کیلومتر ۱۰ محور سبزوار ـ شاهرود، گفت: این حادثه بامداد امروز رخ داد و بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ سبزوار به محل اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار افزود: در این حادثه راننده کامیون به دلیل شدت جراحت در سرصحنه حادثه جان خود را از دست داد و ۴۸ سرنشین دیگر نیز دچار مصدومیت شدند که ۱۱ مصدوم توسط هفت دستگاه آمبولانس به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند و مابقی مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی ادامه داد: این اتوبوس حامل مسافران تبعه افغانستان از مسیر اصفهان به مشهد درحال حرکت بوده است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار نیز گفت: ۶ آتش‌نشان به همراه دو خودرو آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ابتدا اقدام به خارج کردن مصدومان در کابین  اتوبوس و مینی‌بار کردند و پس از باز شدن راه پس از یک ساعت در 45 دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

رئیس پلیس راه سبزوار نیز علت وقوع حادثه را بی‌توجهی راننده کامیون به جلو اعلام کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.