اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 آذر 1390 / کد مطلب: 1304 / نظرات: 1

مدیر كل امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی /


تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در خراسان رضوی فراهم شده است


تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در خراسان رضوی فراهم شده است  مدیر كل امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس زمانبندی انجام شده در این استان فراهم شده است. 
  
علی اصغر رشید  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا ستاد انتخابات، كمیته های مربوطه و هیات های نظارت فعال شده و آموزش های لازم به دست اندركاران انتخابات ارائه شده است.

وی گفت: با توجه به اینكه دست كم 90 درصد امور انتخابات این دوره در استان خراسان رضوی مكانیزه خواهد بود، برنامه ریزی برای تدارك و تامین تجهیزات لازم برای این منظور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس تقویم انتخابات، زمان ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوم دی ماه آغاز می شود كه تا یك هفته ادامه خواهد داشت.

رشید گفت: مقدمات مشاركت حداكثری مردم با حضور طیف های مختلف در این دوره از انتخابات فراهم شده به نحوی كه هم اكنون گروه های مختلف سیاسی در حال آماده شدن برای حضور در این انتخابات هستند.

وی با اشاره به رصد فعالیت گروه های مختلف در استان افزود: گروه های سیاسی در حال فعالیت هستند و ما نظارت داریم تا خلاف مقررات و آیین نامه انتخابات عمل نشود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.