اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 تير 1397 / کد مطلب: 13040 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


دولت برای خروج از بحران فعلی کشور باید نقشه اقتصادی ثابتی را تدوین کند.


 امام جمعه سبزوار به دولت توصیه کرد برای خروج از بحران اقتصادی، نقشه اقتصادی باثباتی را برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی تهیه و تدوین کند.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری، گفت: این نشست باهدف تقویت دولت و ارائه راهکارهای ضروری برای خروج از شرایط فعلی اقتصاد کشور برگزارشده بود و دولت برای خروج از این بحران باید نقشه اقتصادی ثابتی را برای سرمایه‌گذاران و فعالان تهیه و تدوین کند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد فضای سرمایه‌گذاری در این شهرستان، ادامه داد: مسئولان شهری نباید در انتظار بخش‌نامه‌های حمایتی دولت باشند بلکه در مسیر تسهیل سرمایه‌گذاری باید موضوعات زائد و مزاحم سرمایه‌گذاران از بین برود.

وی بابیان اینکه در شرایط فعلی کشور رسانه‌ها نباید به موضوعات حاشیه‌ای و انتقادات سلیقه‌ای دامن بزنند، بیان کرد: رسانه‌ها به‌عنوان بازوی دستگاه‌های اجرایی باید مشکلات اساسی را ببینند و به‌صورت انتقاد سازنده به دولت منتقل کنند.

وی همچنین با اشاره به اعتراضات اخیر مردم عراق نسبت به مشکلات کمبود آب و برق، گفت: آمریکا و عربستان سعودی با وعده‌های پوچ و بی‌اساس به مردم عراق تشدید اختلافات و ایجاد آشوب در سطح این کشور را هدف گرفته‌اند بنابراین دولت و مردم عراق نباید به‌هیچ‌عنوان فریب وعده‌های پوچ آمریکا و عربستان سعودی را بخورند.

امام‌جمعه سبزوار با اشاره به حرکت کاروان‌های پیاده از سراسر کشور به سمت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، افزود: حرکت کاروان‌های پیاده‌روی با نیت عشق و ارادت به این امام بزرگوار شعار تکریم و قدردانی از امام رضا (ع) را محقق می‌کند.فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.