اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 تير 1397 / کد مطلب: 13048 / نظرات: 0


تجلیل از بانوی محجبه شرکت آبفا سبزوار



به مناسبت هفته عفاف و حجاب از زهرا صفار بانوی محجبه شرکت آب و فاضلاب سبزوار تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، این مراسم با حضور مدیر عامل ، معاونین ، مدیران ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد و بانوان شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار و فرمانده بسیج ادارات برگزارشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار در این مراسم با تاکید گسترش فرهنگ حجاب گفت : بحث حجاب فقط حدود به بانوان نیست بلکه آقایان نیز بایستی در رفتار و پوشش خود مسایل و حدود شرعی و اسلامی را کاملا رعایت کنند.

حسین ریاضی با اشاره به بحث فرهنگ حجاب در سطح جامعه افزود : دشمنان از این طریق می خواهند به اسلام ضربه بزنند و ما باید هوشیار باشیم تا موفق به این کار نشوند.

وی اظهار داشت : زنان جامعه اسلامی باید زندگی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند و همچنین از تلاش بانوان شاغل که هم وظایف مادری و همسری و هم مسئولیت های شغلی دارند قدر دانی کرد .

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت : فرهنگ عفاف و حجاب در میان بانوان یکی از راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به بنیان های ارزشی و اعتقادی خانواده  وجامعه ایران است .

سرهنگ مظلوم در ادامه تاثیر عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده ، تربیت فرزندان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مطالبی را بیان کردند .

در پایان از همکارمان با اهدا لوح تقدیر و هدایا تقدر به عمل آمد.

 شایان ذکر است : قیام خونین مردم در مسجد گوهر شاد علیه کشف حجاب به دستور رضا خان صورت گرفت روز عفاف و حجاب نام گذاری کردند .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.