اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 مرداد 1397 / کد مطلب: 13067 / نظرات: 0

فرمانده سپاه امام رضا(ع)


تمرکز دشمن اقتصاد با محور معیشت مردم است


تمرکز دشمن اقتصاد با محور معیشت مردم است  فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دشمن پس از شکست نقشه های خود در مقابله با انقلاب اسلامی موضوع اقتصاد با محور معیشت مردم را هدف گرفته است.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری  در مراسم یادواره 20 شهید محله جوان سبزوار افزود:آمریکا متوجه شده در رویارویی مستقیم با انقلاب اسلامی در هر موضوعی نتیجه آن شکست است لذا انتقال مسائل اقتصادی به حوزه اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: با وجود پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف، در عرصه اقتصادی فرهنگ مبارزه ضعیف بوده و با وجود هشدارهای امام(ره) و مقام معظم رهبری در این بخش مبارزه ای در اقدام و عمل انجام نشد. در موضوع اقتصاد در مقایسه با سایر بخشها موفقیت چشمگیری در خور شان و منزلت ملت حاصل نشده است.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: تحریم دشمن سالهای گذشته نیز وجود داشت اما آمریکا امسال تبلیغات تحریم را زیادتر کرده و تلاش دارد مسائل اقتصادی را به حوزه اجتماعی منتقل کند. دشمن با صرف تحریم اقتصادی به هیچ جا نمی رسد لذا تلاش می کند تا در اثر فشارهای اقتصادی مردم به خیابانها بریزنند و اعتراضات اجتماعی فعال شود.
وی افزود: دشمن تلاش می کند در اثر این اعتراضات با کمک ایادی و منافقان خود به هدفش که خدشه به نظام است دست یابد. مردم با وجود اینکه مشکل، توقع و مطالبه دارند هوشیار و مراقب هستند تا جریان استکبار با بهره از عوامل خود موج سواری نکند. با وجود تبلیغات رسانه های روانی دشمن مسئولان باید حرف مردم را بشنونند و مدام این آدرس غلط که تحریکات با توطئه دشمن و ضدانقلاب شکل می گیرد را تکرار نکنند.
سردار نظری ادامه داد: واضع است مردم گرفتار هستند و در برخی مدیریتها سوءپیشینه وجود داشته است. ملت ایران با اراده قوی، استفاده از ظرفیتها و نیروی جوان کشور فتنه اقتصادی دشمن را تبدیل به فرصت می کند. امروزاقتدار دفاعی نظامی انقلاب اسلامی، قدرت نظامی آمریکا را با آن همه هیاهو زمینگیر کرده است و به سبب قدرت روزافزون جمهوری اسلامی هیمنه آمریکا شکسته شده است.
استکبر و ایادی آنها بطور شبانه روز تلاش دارند لحظه ای امنیت کشور را بهم بزنند که به سبب تجربه 40 ساله و بصیرت مردم ناکام هستند.
وی گفت: نباید به سروصدا وعملیات روانی رسانه ای دشمن توجه کرد چنانکه آمریکا در تمام عرصه ها مقابل انقلاب اسلامی زانو زده اما ظاهر خود را حفظ کرده و عملیات فریب و روانی را دنبال می کند. آمریکا قدرت فرهنگی توخالی دارد و در حوزه فرهنگ حرفی ندارد و در آنسو انقلاب اسلامی با افکار و اندیشه های نو به الگوی عملی برای ملتهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: جبهه کفر در عرصه نظامی، امنیتی، علمی و فرهنگی هر آنچه مقابل انقلاب اسلامی به میدان آورده به لطف خدا و مجاهدت ملت بی نتیجه بوده است. انقلاب اسلامی مرکز و محور جبهه مقاومت اسلامی است که خواب را از چشمان صهیونیستها ربوده است.
وی ادامه داد: مجاهدت، ایستادگی و شهادت طلبی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و تمدید و ادامه مسیر انقلاب جز با مبارزه و مقاومت حاصل نمی شود.
سبزوار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و حدود چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد. مرکز این شهرستان 306 هزار نفری در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.