اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 شهريور 1397 / کد مطلب: 13078 / نظرات: 0


قدرت ایران در عرصه بین المللی دستاورد انقلاب است


قدرت ایران در عرصه بین المللی دستاورد انقلاب است      فرماندار ویژه سبزوار گفت: امروز ایران به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به قدرت تاثیرگذار در عرصه بین المللی تبدیل شده است.
احمد برادران روز جمعه همزمان با نخستین روز هفته دولت در جمع مردم سبزوار افزود: در حوزه نفوذ سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی به عنوان قدرت تعیین کننده در دیپلماسی دنیا مطرح است.
وی اظهار داشت: در تحولات و رفع بحرانها مختلف دنیا ایران نقشی پررنگ دارد و در بسیاری از موارد کشورهای قدرتمند برای رفع بحرانها از ظرفیت جمهوری اسلامی استفاده می کنند.
فرماندار ویژه سبزوار افزود: توطئه دشمن براندازی نظام و جلوگیری از رشد و صدور انقلاب است. دشمن تلاش دارد با زیر سئوال بردن خدمات نظام، دولت و رواج یاس و ناامیدی مردم و جوانان را از آینده نظام جمهوری اسلامی ناامید کند.
وی به نوسانات قیمت ارز و برخی کالاها در ماههای گذشته تاشاره و بیان کرد: پشت نوسات اقتصادی توطئه دشمن نمایان است اما پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مقصد عالی نظام، وحدت و انسجام مردم می باشد و به رغم همه دشمنیها، استقرار عدالت، استقلال، آزادی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.