اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 6 شهريور 1397 / کد مطلب: 13080 / نظرات: 0


گازرسانی به 58 روستای سبزوار در دست اجرا است


گازرسانی به 58 روستای سبزوار در دست اجرا است معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هم اینک عملیات گازرسانی به 58 روستای این شهرستان با اعتبار 920 میلیارد ریال در دست اجرا است.

احمد برادران در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: از 106روستای واجد شرایط گازرسانی شهرستان سبزوار 48 روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.
وی تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 33 کیلومتر شبکه توزیع در سطح شهرستان اجرا شده و 140 هزار مشترک از نعمت گاز برخوردار هستند.
فرماندار ویژه سبزوار با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی وباهنر افزود: در طول هفته دولت 136 طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه 570میلیارد ریال در این شهرستان اجرا و آماده بهره برداری در طول هفته دولت شد.
برادران افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت با شش طرح، جهاد کشاورزی 15 طرح و شهرداری سبزوار با 28 مورد مهمترین طرحهای اجرا شده در این شهرستان را به لحاظ حجم اعتبار دارند.
رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار نیز گفت: بهره مندی روستاهای بالای 50 خانوار از راه مناسب و تکمیل طرحهای نیمه تمام اولویت این اداره است.
علی‌اصغر استیری اظهار داشت: تا ابتدای دولت تدبیر و امید، طول راههای روستایی شهرستان سبزوار 375 کیلومتر و درصد برخوردی 75 درصد بود که اکنون طول این راهها به 460 کیلومتر و درصد برخورداری به 85 درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد:هم اینک عملیات احداث و آسفالت چند طرح بین روستایی با اعتبار 41 میلیار ریال و اختصاص 2 هزار تن قیر رایگان در دست اجرا است.
استیری افزود: در پنج ماه گذشته 30 پرونده تخلف و تصرف اراضی ملی در حریم این شهر تشکیل و برای صدور رای و اجرا به دادگستری ارسال و در مرحله صدور حکم است.
وی ادامه داد: سال گذشته با همکاری مأموران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن 59 هکتار از اراضی ملی به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان‌ های سبزوار و جغتای رفع تصرف شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.