اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 شهريور 1397 / کد مطلب: 13081 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


استیضاح ۴ وزیر کابینه دولت در دستورکار مجلس شورای اسلامی است


استیضاح ۴ وزیر کابینه دولت در دستورکار مجلس شورای اسلامی است نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر استیضاح وزرای کشور، آموزش و پرورش، صنعت و معدن و وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس و کمیسیون‌ها است.

حسین مقصودی با بیان اینکه از امروز استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۴۰ امضاء در صحن مجلس شورای اسلامی درحال افزایش است؛ گفت: معتقدم وزیر کشور و آموزش و پروش اگر به صحن مجلس بیایند نباید برکنار شوند زیرا مطالبات امروز مردم مطالبات سیاسی، فرهنگی و آموزشی نیست بلکه مطالبات اقتصادی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر صنعت، افزود: همانطور که آقایان ربیعی و کرباسیان رفتند اگر آقای شریعتمداری هم به صحن مجلس بیاید با رأی بالا برکنار می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از اینکه هزینه‌های بیشتری انجام شود و اتفاقات ناخوشایند رخ دهد رئیس جمهوری باید دست به بازسازی کابینه بزند.

مقصودی محورهای استیضاح وزیر صنعت را نابسامانی در بازار، گرانی روز افزون ملزومات و مایحتاج ضروری مردم، تفکیک واحدهای صنعتی، افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، رانت‌های خرید خودرو، ارزهایی که به صورت غیرقانونی استفاده شده و عدم توجه به معادن دانست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین امروز تعداد امضاهای استیضاح وزیر صنعت ۳۰ امضاء بود که درحال افزایش است.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.