اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 6 شهريور 1397 / کد مطلب: 13082 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب :


خداباوری و خودباوری؛ رمز موفقیت ۴۰ ساله ایران


خداباوری و خودباوری؛ رمز موفقیت ۴۰ ساله ایران  فرماندار خوشاب عنوان کرد: علی‌رغم تمام مشکلاتی که دشمنان انقلاب در طول ۴۰ ساله آن با تحمیل جنگ، ترور، کودتا، تحریم و جنگ اقتصادی داشتند، اما در تمام این موارد، به علت وجود دو الگوی عملی خداباوری و خودباوری در بین مردم ایران، شکست خوردند.

حسن ابارشی، فرماندار خوشاب، با تاکید بر اینکه دو الگوی عملی خداباوری و خودباوری مردم ایران مهم ترین علت شکست دشمنان انقلاب اسلامی از بدو تاسیس بوده، گفت: استکبار جهانی و دشنمان ایران از ابتدا با برنامه ریزی درقالب کودتا، ترور، تحریم، تحمیل ۸ سال جنگ به ابران و جنگ اقتصادی به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بودند.
وی با تاکید بر اینکه درخت تنومند انقلاب روز به روز تنومندتر شده، افزود: برخی بر این باور بودند که با پایان ۸ سال دوران دفاع مقدس و ارتحال امام خمینی(ره) چراغ انقلاب خاموش خواهد شد.
نماینده عالی دولت در خوشاب با اشاره به روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، تصریح کرد: وی با همان شیوه‌های اول انقلاب و روش‌های دشمنی روسای جمهور گدشته کشورش با انقلاب، گروه های معاند نظام و گروه های تروریستی مانند منافقین را فعال کرد.
وی اضافه کرد: دشمنان با ایجاد تحریم‌های سنگین در عرصه بین‌المللی گاهی موفق شدند ملت ایران را با مشکل مواجه کنند ولی خودباوری و خداباوری ملت ایران رمز موفقیت آن ها در مقابله با دشمنان اسلام بوده است.

در جنگ اقتصادی همیشه یک قدم از دشمن جلوتر حرکت کنیم
ابارشی با بیان اینکه دشمن در برخی از مسائل مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده و برخی از ضعف‌ها در کشور روزنه‌ای برای ورود دشمن شده، خاطرنشان کرد: تمام تحلیل‌ها نشان می‌دهد آمریکا در عرصه جنگ اقتصادی نیز شکست خواهد خورد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید همیشه یک قدم از دشمن جلوتر حرکت کنیم و همیشه باید آمادگی لازم را داشته باشیم و با برنامه حرکت کنیم.
فرماندار خوشاب با تاکید بر اینکه شعار هفته دولت «شفافیت، کارآمدی و پاسخگویی» است، بیان کرد: اگر مشکلی در یک نقطه وجود دارد، صورت مساله را پاک نکنیم و حل مشکل با انتقال به زمان دیگر به گردن افراد دیگر نیاندازیم.
وی تصریح کرد: برخی معاندین داخلی و بدخواهان نظام با افراطی گری گاهی اوقات کشور را دچار بحران می‌کنند و تمام هدف دشمن بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است. تنها راه برون رفت از مشکلات همدلی و همراهی مردم و مسئولان نظام در کشور است.
ایکنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.