اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 19 شهريور 1397 / کد مطلب: 13092 / نظرات: 0


سبزواریها 870 میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند


سبزواریها 870 میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند  رئیس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات گفت: اهالی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 870 میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال 15 درصد بیشتر است.
علی اکبر دلبری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در این مدت 52 گرم طلا برای کمک به بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شد که این نذورات در طرحهای ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلا، نجف، کاظمین و سامرا هزینه می شود.
وی اظهار داشت: با فرارسیدن ماه محرم و صفر پیش بینی می شود کمکهای مردمی در سبزوار به بازسازی عتبات به یک میلیارد و 200 میلیون ریال افزایش یابد.
رئیس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات همچنین گفت: ظرف سه سال اخیر 115 تفاهمنامه همکاری بین ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان و ستاد بازسازی عتبات عالیات با محوریت کمکهای نقدی و غیرنقدی، ارائه راهکار و جمع آوری نذورات مردمی منعقد شده است.
وی افزود: امسال برای راهیپمایی ایام اربعین چهار موکب از سوی ستاد بازسازی عتبات برپا می شود که سه موکب در کربلا و یک موکب دیگر در مرز ایران و عراق قرار دارند.
دلبری گفت: پارسال هشت میلیارد ریال کمکهای مردمی در سبزوار جمع آوری شد که از این مبلغ پنج و نیم میلیارد ریال در حوزه کمک به برگزاری موکبها در سفر پیاده اربعین و بقیه برای بازسازی حرمهای مطهر ائمه(ع) در عراق هزینه شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.