اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 شهريور 1397 / کد مطلب: 13096 / نظرات: 0

سردار غیب‌پرور در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در خراسان رضوی:


گله‌مندیم که مسؤولان از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌کنند


گله‌مندیم که مسؤولان از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌کنند رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی مینیاتوری از عاشورای حسینی است حرکت امام حسین (ع) گوشزد بود که راه رشد در پناه دین خدا میسر است، ولی دشمن این پیام را نمی‌خواست برتاباند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور در رزمایش عاشوراییان سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در میدان صبحگاه لشکر عملیاتی 5 نصر خراسان رضوی گفت: خدا را شاکریم که در کنار مضجع شریف حضرت رضا (ع) این فرصت نصیب شدتا در کنار بسیجیانی که در پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ نکردند، حضور داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز اول محرم الحرام آغاز ایام حزن اهل بیت علیهم السلام و قاطبه شیعیان است؛ افزود: ایام شهادت حضرت سید الشهدا(ع) را تسلیت عرض می‌کنم و به‌آستان ملکوتی آن امام معصوم و بزرگوار عرض ادب دارم و از خداوند می‌خواهیم ما را جزء شیعیان حقیقی حضرت قرار دهد و مملکت اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی موفق بدارد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مینیاتوری از عاشورای حسینی است؛ اظهار داشت: حرکت امام حسین (ع) برای همه ما گوشزدی بود که راه رشد دین خدا میسر باشد، ولی دشمن این پیام را نمی‌خواست برتاباند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: وقتی هوای نفسانی غالب و کانون ثروت و قدرت در جامعه خودنمایی کند می‌توانند دست به‌دست هم دهند و تا جایی پیش روند که سبط پیامبر (ص) را به‌شهادت برسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: همه ائمه معصومین علیهم السلام نور واحد هستند، ولی همه در مظلومیت و غربت شهید شدند خدا هم به‌برکت اسلام ملتی بیدار، امام عظیم الشأن و روحانیت ایران را تفضل فرمود.

وی با اشاره به‌اینکه ما نیازی به‌رستم و اسفندیار نداریم تا زمانی که شهدایی مانند برونسی، شوستری و کاوه داریم؛ ادامه داد: قاطبه ملت ایران دلداده مکتب امام حسین (ع) هستند، ولی دشمن تمام‌قد در برابر انقلاب ایستاد و چه ددمنشی‌ها و توطئه‌هایی که علیه ما ایجاد نکرد.

 سردار غیب‌پرور با تأکید بر اینکه کام ملت با غیرت رزمندگان حلاوت و شیرینی یافت؛ گفت: امام ما در جماران تنها با یک حرکت خود گروه گروه انسان‌های باغیرت دینی می‌جوشیدند و به‌میدان جنگ علیه باطل می‌شتافتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روسیاهی آنروز از آن دشمنان ماست آنان می‌خواستند 40 سالگی انقلاب محقق نشد ولی امروز شاهد شکوفایی انقلاب در عمر 40 سالگی آن هستیم.

وی با اشاره به‌اینکه در شرایط اقتصادی فعلی دولت می‌تواند از ظرفیت‌های عظیم بسیج در حل مشکلات استفاده کند؛ عنوان کرد: ما گله‌مندیم که مسؤولان از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌کنند، ولی مایوس نیستیم.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج ادامه داد: زمانی که قرار شد نام رزمایش انتخاب شود ذهن ما سراغ دفاع مقدس رفت آن روزها اعزام بزرگ نیروها از طرف سپاه محمد رسول الله (ص)صورت گرفت، بنابراین، خواستیم این رزمایش یاد آن اعزام بزرگ را زنده کند، برهمین اساس نام رزمایش را نام پیامبراکرم (ص) نهادیم.
 
سردار غیب‌پرور با بیان اینکه ما در پاسداری از انقلاب ذره‌ای تردید نداریم؛ اظهار داشت: در این اوضاع سخت فرمانده استان به‌میان مردم می‌آید و مشکلات مردم را می‌شنود هدف ما بر آن است که بتوانیم تا جای ممکن باری از دوش مردم برداریم و تا جای ممکن نقش خودمان را ایفا کنیم.
 
وی با تأکید بر اینکه این دوران سخت است ولی می‌گذرد؛ تصریح کرد: ما گردنه‌های خطرناکی را در 40 سال گذشته پشت سر گذاشتیم، روزی که گندم در سیاوه نبود، ولی همزمان هم جنگ اداره می‌شد و هم با مدیریت کشورها رفع می‌شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به‌ملت شریف ایران گفت: در این شرایط بازوان شما ملت عزیز نباید سست شود، شما بلند مرتبه هستید، معتقد و مومن به‌انقلاب، قرآن و راه شهدا هستید که در این شرایط نصرت خدا برای چنین ملتی حتمی است.
 
سردار غیب‌پرور بیان اینکه هر پیروزی و نصرتی از دل خطر زاییده می‌شود و میدان‌های خطر زایشگاه فتح و ظفر است؛ عنوان کرد: دشمن برای ما خط و نشان نکشد ما آمده‌ایم در دوران فعلی راه مقدس امام حسین (ع) را با گام‌های محکم بپیماییم و ایمان داریم انتهای این مسیر طولانی متصل به‌حکومت حضرت حجت (عج) است؛ محکم باشیم و با زبان امید سخن بگوییم نومیدی در قاموس انقلاب اسلامی زشت است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.