اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 دي 1397 / کد مطلب: 13163 / نظرات: 0

نماینده سابق مجلس:


ایجاد نارضایی اجتماعی فتنه جدید دشمنان است


ایجاد نارضایی اجتماعی فتنه جدید دشمنان است  نماینده پیشین سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان برای فتنه سال 98 برنامه ریزی کرده اند که یکی از توطئه های آنها ایجاد نارضایی اجتماعی است.
احمد بزرگیان شامگاه شنبه در اجتماع مردمی 9 دی سبزوار افزود: نمونه ای از نارضایی اجتماعی برنامه ریزی شده دشمن در وقایع دیماه پارسال بود که با کشاندن برخی اقشار متوسط و ضعیف فریب خورده به خیابان، آنها را با عناصر ضدانقلاب همراه کرد.
وی با اشاره به اینکه هدف فتنه 88 براندازی نظام اسلامی بود، تصریح کرد: امروز دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی طرح نفوذ بین مسئولان، نخبگان و مردم را پیگیری می کند.
نماینده مجلس هفتم با اشاره به اینکه بصیرت، بهترین سلاح مبارزه با فتنه دشمن است، ادامه داد: افزایش بصیرت و شناخت ملت، مانع از تکرار فتنه ای دیگر در کشور می شود.
وی با اشاره به عملیات رسانه ای و جنگ اقتصادی دشمن تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان داخلی برابر همه قدرتها ایستادیم و امروز نیز دولت با تشکیل کابینه جهادی باید بر مشکلات اقتصادی غلبه کند.
بزرگیان گفت: یقینا مذاکره با آمریکا، که از سوی برخی گروهها مطرح می شود، گره گشای مشکلات اقتصادی کشور نیست.
وی ادامه داد: تداوم برجام پس از لغو آن از سوی رئیس جمهوری آمریکا منوط به تضمین کتبی اروپا و پایبندی آنها بود که پس از گذشت ماهها این وعده هنوز محقق نشده است.
وی با اشاره به زنده نگه داشتن حماسه 9 دی گفت: این حرکت خودجوش از جنس راهپیمایی های سال 57 و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود که طومار فتنه را در هم پیچید.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.