اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 دي 1397 / کد مطلب: 13179 / نظرات: 0


محموله سنگین مواد مخدر در سبزوار کشف شد


 فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در حال انتقال محموله 860 کیلوگرمی مواد افیونی در حوزه شهرستان سبزوار واقع در غرب این استان متلاشی شد.

سردار محمدکاظم تقوی روز یکشنبه در جریان بازدید مواد مخدر کشف شده از این باند در سبزوار افزود: در پی آگاهی از قصد سوداگران مرگ برای بارگیری محموله بزرگ مواد افیونی از نقطه صفر مرزی با افغانستان، پلیس وارد عمل شد.
وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردها و عملیات پلیسی دریافتند این محموله که توسطه دو دستگاه تریلر در حال جا به جایی است در محدوده شهرستان سبزوار وارد مسیرهای اصلی جاده ای و از آنجا به سمت مناطق شمالی و مرکزی کشور حمل می شود لذا پلیس در سبزوار وارد عمل شده و دو خودرو را شناسایی و متوقف کرد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی کشف این محموله را در نوع خود کم سابقه توصیف و بیان کرد: از یک خودرو تریلر 130 کیلوگرم شیشه و همزمان از دیگر تریلر در فاصله چند کیلومتری 350 کیلوگرم هرویین و 380 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی گفت: در این چارچوب پنج نفر از اعضای باند سوداگران مرگ دستگیر شدند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

* افزایش 25 درصدی کشفیات
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون 28 تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 25 درصد بیشتر است.
وی افزود: پلیس در امر مبارزه با تولید و قاچاق مواد مخدر بسیار مصمم است و با جدیدت با مصرف کنندگان این نوع مواد برخورد خواهد کرد البته در این مسیر نیازمند حمایت مسئولان و کمک شهروندان است.
سردار تقوی گفت: در سطح خراسان رضوی برخورد با معتادان متجاهر و کارتن خوابها نیز افزایش یافته و ابتدای امسال تاکنون هزار و 400 نفر از سطح شهرها جمع آوری شده اند. ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.