اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1397 / کد مطلب: 13191 / نظرات: 0

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی


رسانه های انقلاب وظیفه خطیری در برابر دشمن دارند


رسانه های انقلاب وظیفه خطیری در برابر دشمن دارند  رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: در شرایط پمپاژ تبلیغاتی دشمن که با هدف القای ناامیدی و شکستن وحدت ملی صورت می گیرد وظیفه خطیری بر عهده رسانه های انقلاب اسلامی است.

عباس محمدیان در دیدار اعضای کاروان رسانه انقلاب با امام جمعه سبزوار افزود: کارنامه 40 ساله انقلاب، عزت، شرف، اقتدار و افتخار است و بیان خدمات انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی رسانه هاست.
وی با بیان اینکه انقلاب متعلق به جریان خاصی نیست، اظهار داشت: نسل جوان از جریان انقلاب غافل شده است و این خلاء باید به وسیله رسانه ها رفع شود.
وی با اشاره به خدمات بی بدیل انقلاب اسلامی گفت: 90 دستاورد ویژه در خراسان رضوی شناسایی شده که قبل از انقلاب وجود نداشت.
محمدیان افزود: در صورتی که مدیران به برنامه های خود پیوست رسانه ای دهند مشکلات کشور کمتر می شود.
وی با اشاره به عملیات جنگ روانی و رسانه ای دشمن اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه دچار هراس شد و منافع استکبار در منطقه به خطر افتاد و با وجود توطئه مداوم دشمنان، انقلاب اسلامی مسیر عزت و اقتدار را پیموده و با انسجام ملی و پیروی از ولایت فقیه افق های روشنی در پیش است.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: کاروان رسانه انقلاب این استان به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با هدف بیان دستاوردهای انقلاب به نسل های سوم و چهارم انقلاب در شهرستان های استان در حال فعالیت است.
وی با بیان اینکه بسیج رسانه به عنوان یکی از مهم ترین اقشار جامعه باید افزایش بصیرت و ترویج گفتمان های انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد افزود: برگزاری تربیون آزاد چهل سالگی انقلاب از برنامه های کاروان رسانه انقلاب است.
امام جمعه سبزوار نیز گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار به مصلحت، منافع جامعه و نظام توجه کنند و از نشر اخباری که به وحدت ملی خدشه وارد می کند دوری کرده و در مسیر تحکیم ارزشهای انقلاب اسلامی گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: خبرنگاران بسیج رسانه در تراز انقلاب اسلامی هستند و نقش مهمی در تقابل با شبکه های گسترده معاند که تضعیف نظام را دنبال می کنند بر عهده دارند.
وی اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب خدمات نظام در ابعاد مختلف باید به مردم و جوانان منعکس شود تا آنها در جریان این دستاوردها قرار بگیرند و توطئه جنگ روانی دشمن خنثی شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.