اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1397 / کد مطلب: 13193 / نظرات: 1

فرماندار سبزوار:


بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام شکستن هیمنه استکبار جهانی است


بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام شکستن هیمنه استکبار جهانی است فرماندار سبزوار بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام را شکستن هیمنه استکبار جهانی خواند و خاطرنشان کرد: البته در این چند ساله استکبار تمام تلاش خود برای به‌زمین زدن نظام انجام داده که از آن جمله می‌توان به جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته و جنگ اقتصادی امروز اشاره کرد.
بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام شکستن هیمنه استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، احمد برادران در جلسه با کاروان رسانه‌ای انقلاب با اشاره به‌ اینکه امام راحل در وصیت نامه خود به‌ دو امر به عنوان رمز بقای نظام اشاره کرده‌اند، متذکر شد: مقصد عالی نظام و وحدت کلمه در این وصیت نامه مورد تاکید قرار گرفته که توجه به‌ آن هم در پیروزی و هم در بقای نظام مهم و موثر است.

فرماندار سبزوار به‌همراهی مردم با معمار کبیر انقلاب اشاره و تصریح کرد: اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، آرمان‌ها و رموز موفقیت‌ انقلاب اسلامی است.

وی بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام را شکستن هیمنه استکبار جهانی خواند و خاطرنشان کرد: البته در این چند ساله استکبار تمام تلاش خود برای به‌زمین زدن نظام انجام داده که از آن جمله می‌توان به جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته و جنگ اقتصادی امروز اشاره کرد.

برادران به‌دستاوردهای نظام در این 40 ساله اشاره کرد و افزود: البته پیشرفت پس از 40 سال طبیعی است، اما باید دید در چه شرایطی به‌ این پیشرفت‌ها رسیده‌ایم، در شرایطی که دنیا علیه نظام بود.

فرماندار سبزوار کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران باردار، افزایش تعداد خانه‌های بهداشت، افزایش تعداد پزشکان متخصص، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی، افزایش سطح بیمه خدمات درمانی، یکسان‌سازی کدهای مخابراتی و استقلال در امور دامداری و طیور را بخشی از دستاوردهای نظام در کشور برشمرد و تاکید کرد: البته در این 40 ساله سوءمدیریت‌هایی داشته‌ایم، اما میزان دستاوردها نسبت به‌مشکلاتی که علیه کشور و نظام به‌وجود آوردند، قابل توجه است.

وی به‌دستاوردهای انقلاب در حوزه صنعت در این شهرستان اشاره و ضمن بیان اینکه در حوزه صنعت بیش از 240 پروانه صادر کرده‌ایم، ادامه داد: در این حوزه، سبزوار دارای سرمایه‌گذار خارجی است.

برادران با اشاره به اینکه امروز در سبزوار، 35 هزار دانشجوی مشغول به‌تحصیل داریم که 56 درصد این تعداد، بومی هستند، اضافه کرد: همچنین 860 عضو هیات علمی در رشته‌های مختلف در این شهرستان حضور دارند و اکنون در رشته پزشکی در حال تربیت متخصص در سبزوار هستیم.

فرماندار سبزوار به‌جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری با این دستاوردها آشنا نیستند و این به‌دلیل فعالیت‌های دشمن علیه کشور است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.