اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1397 / کد مطلب: 13194 / نظرات: 0


معطوف کردن مشکلات اقتصادی به دولت پسندیده نیست


 فرماندار ویژه سبزوار گفت: برخی مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما معطوف کردن این کمبودها به دولت کار پسندیده ای نیست.
احمد برادران شنبه شب در دیدار با مردم سبزوار در مسجد جامع این شهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی افزود: نوسانات و تورم درحوزه اقتصادی در هشت ماه گذشته رخ داده که این موارد تنها در دولت تدبیر و امید نبوده است.
وی اظهار داشت: دشمن با جنگ رسانه ای و اقتصادی به مبارزه با مردم آمده است تا با ایجاد نارضایتی در جامعه نگذارد دستاوردهای انقلاب دیده شود.
وی گفت: شبکه های فعال حرفه ای در حوزه رسانه به جنگ با نظام جمهوری اسلامی آمده اند و با طرح سوال واهی که انقلاب برای مردم چه کرده ذهن برخی جوانان را درگیر این موضوع کرده اند.
برادران افزود: امروز نفوذ نرم جمهوری اسلامی در منطقه ریشه دوانیده بطوریکه نیروهای سوریه و عراق با استفاده از اصول و روحیه ای که مردم ایران 40 سال قبل رژیم پهلوی را از صحنه راندند بر استکبار و گروههای تکفیری غلبه کرده اند.
وی ادامه داد: دشمن ماموریت براندازی نظام را دارد و اجرای این طرح به وزارت خزانه داری آمریکا سپرده شده است.
فرماندار سبزوار گفت: مقابله با دشمن هزینه دارد و همانطور که چهل سال ایستادگی کردیم امروز نیز با هدایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و کار جهادی کارگزاران نظام با تمام قوا از ارزشها و آرمانهای انقلاب پاسداری می کنیم.
وی اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی روستاهای کشور از خطوط مخابراتی، بهداشت، راههای ارتباطی مناسب و گازرسانی محروم بودند اما امروز به برکت انقلاب همه امکانات زیرساختی و رفاهی در روستاها وجود دارد.
برادران ادامه داد: امروز باید هر ایرانی آگاه به مسائل یک رسانه باشد و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را به مردم و جوانان انتقال دهد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.