اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 بهمن 1397 / کد مطلب: 13196 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار


رسانه‌ها امید را در مردم زنده کنند


رسانه‌ها امید را در مردم زنده کنند
فرماندار ویژه سبزوار گفت: در شرایط جنگ اقتصادی دشمن و کوبیدن بر طبل ناامیدی  رسالت رسانه‌ها زنده نگه داشتن امید در مردم است.

احمد برادران  در نشستی که با حضور کاروان رسانه انقلاب اسلامی خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد، عنوان کرد: رسانه‌ها در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دستارودهای انقلاب را برای صاحبان اصلی انقلاب که مردم هستند، بیان کنند.

وی افزود:  در چهار دهه گذشته با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان نظام در عرصه‌های مختلف توفیقات خوبی به دست آورده است.

برادران  ادامه داد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در مقصد عالی نظام و وحدت کلمه بود که این دو رکن در وصیت نامه امام(ره) مورد تاکید قرار گرفته و امروز رمز ماندگاری و حفظ انقلاب نیز در این موارد است؛ استکبار تمام تلاش خود برای تضعیف انقلاب انجام داده اما شکست خورده است.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب تصریح کرد: کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران باردار، افزایش تعداد خانه‌های بهداشت، تعداد پزشکان متخصص، تعداد تخت‌های بیمارستانی، افزایش سطح بیمه خدمات درمانی، یکسان‌سازی کدهای مخابراتی و استقلال در امور دامداری و طیور بخشی از دستاوردهای نظام است.

فرماندار سبزوار گفت: در حوزه صنعت نیز در این شهرستان 240 پروانه ‌بهره‌برداری صادر شده است.

وی با اشاره به حوزه دانشگاهی نیز عنوان کرد: هم اینک در شهرستان سبزوار حدود 35 هزار دانشجو مشغول به‌تحصیل و 860 عضو هیات علمی در رشته‌های مختلف در این شهرستان  فعالیت دارند.

وی ادامه داد: 95 درصد مدارس این شهرستان مجهز به‌سیستم گرمایشی استادارد مجهز هستند.

برادران گفت: از 106روستای واجد شرایط گازرسانی شهرستان سبزوار هم اینک 52 روستا دارای گاز و 54 روستا نیز در حال گازرسانی هستند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی نیز هدف از سفر کاروان رسانه‌ای انقلاب را آشنا کردن مردم با دستاوردهای  40 ساله انقلاب ذکر کرد و افزود: امروز با تهدیدات بسیاری از جانب دشمن مواجه هستیم که با همراهی مردم و مسئولان این تهدیدات همچون گذشته  بی‌اثر می‌شود.

عباس محمدیان اظهار کرد: کارنامه انقلاب، کارنامه شرف و عزت بوده که باید به‌نسل چهارم و پنجم انقلاب منتقل شود اما به سبب فاصله بین مسئولان و رسانه‌ها این نسل با این دستاوردها آشنایی کافی را ندارند.

وی گفت: در خراسان رضوی بیش از 90 دستاورد ویژه وجود دارد که قبل از انقلاب نبوده و هنگامی که  مدیران به قدرت رسانه‌ای توجه کنند، مشکلات موجود کشور کمتر می‌شود.ایسنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.