اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1397 / کد مطلب: 13201 / نظرات: 0

نماینده مجلس:


راهپیمایی 22 بهمن وفاداری ملت ایران به ولایت است


راهپیمایی 22 بهمن وفاداری ملت ایران به ولایت است  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن اعلام وفاداری دوباره ملت ایران به ولایت فقیه، آرمانهای انقلاب و پاسخ قاطع به یاوه گویی دشمنان این مرز و بوم است.
حسین مقصودی در دیدار با مردم شهر مشکان شهرستان خوشاب افزود: مردم و مسئولان متحد و همدل مراسم 22 بهمن را جشن می گیرند تا دشمن بداند مسیر را اشتباه رفته است.
وی با اشاره به اینکه دشمن بیکار ننشسته است، اظهار داشت: در کنار ولایت و عمود خیمه انقلاب از خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم پاسداری می کنیم و به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهیم.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در عرصه داخلی امنیت، استقلال، عزت و اقتدار نصیب کشور شده و جمهوری اسلامی در سیاست خارجی در اروپا و همه جهان حرف برای گفتن دارد.
مقصودی افزود: دشمن به جوانان القا می کند اگر حکومت پهلوی روی کار بود پس از 40 سال هم این دستاوردها حاصل می شد که این سخن فریب است و در صورتی که پیشرفت امروز جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه و همسایه سنجیده شود همه واقعیت ها آشکار می گردد.
وی تصریح کرد: بزرگترین دستاورد حکومت پهلوی ارتش آنها بود که قدرتهای شرق و غرب در کمتر از یک روز خاک ایران را تصرف کردند در حالی که در دوران دفاع مقدس به برکت انقلاب اسلامی و ایمان مردم ابرقدرتها نتوانستند وجبی از خاک کشور را جدا کنند.
مقصودی گفت: دشمن در فضای مجازی به جوانان القا می کند که فساد در جمهوری اسلامی سیستمی است و در غرب مبارزه با فساد وجود دارد که این سخن دشمن هم دروغ است چرا که در جمهوری اسلامی کارگزاران نظام نیز در صورت فساد محاکمه می شوند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.