اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 فروردين 1398 / کد مطلب: 13217 / نظرات: 0

نماینده مجلس:


رونق تولید موجب نهادینه سازی مصرف کالای ایرانی می شود


رونق تولید موجب نهادینه سازی مصرف کالای ایرانی می شود  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اسلامی با اشاره به نامگذاری 'سال رونق تولید' از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: با تحقق شعار سال فرهنگ مصرف کالاهای ایران در سطح جامعه نهادینه می شود.

حسین مقصودی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عبور از مشکلات اقتصادی و خودکفایی کشور سالهای متوالی را با رویکرد اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده اند.
وی ادامه داد: بر همین اساس دولت و مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را برای تحقق شعار رونق تولید بکار می گیرند و با تعامل قوا موانع این مسیر برداشته می شود.
این نماینده مجلس گفت: تحقق شعار سال در گرو افزایش کیفیت کالاها توسط تولیدکنندگان است که سبب رغبت مردم به استفاده از کالای وطنی می شود.
وی افزود: در این میان دولت نیز با فراهم کردن شرایط پرداخت وامهای کم بهره به تولیدکنندگان و جلوگیری از قاچاق کالا و واردات کالاهای مشابه داخلی بسترهای تحقق رونق تولید را فراهم کند.
مقصودی ادامه داد: در صورتی که با برنامه ریزی مناسب نقدینگی موجود در جامعه به سمت رونق تولید و اشتغال هدایت شود بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور بر طرف می شود.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.