اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 آذر 1390 / کد مطلب: 1322 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن /


گسترش جوهر پژوهش جامعه را به كمال می رساند


گسترش جوهر پژوهش جامعه را به كمال می رساند  امام جمعه بخش داورزن سبزوار به مناسبت 25آذر روز تحقیق وپژوهش گفت:مسوولان، همه رشته های علوم انسانی و تجربی و غیره را جدی بگیرند و جوهر پژوهش و تحقیق را در جامعه گسترش دهند تا جامعه به رشد و كمال برسد. 
   
 حجت الاسلام والسلمین 'محمود مداحی' در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن ، با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: هراس رژیم پهلوی از اتحاد این دو مشهود بود و وحدت حوزه و دانشگاه بود كه توانست پشت سر ولایت فقیه بساط ظلم و فساد را در كشور برچیند و انقلاب به پیروزی برسد.

وی با تعبیر از سخن امام (ره) كه وحدت باید استراتژیك و پایدار باشد، گفت: وحدت با شعار وگفتار نیست بلكه وحدت باید با شعور و كردار باشد.

حجت الاسلام مداحی پیام امام (ره) به گورباچف رییس جمهور وقت اتحاد جماهیر شوروی سابق را مورد اشاره قرار داد و گفت: امام از گورباچف دعوت به اسلام كرد اما متاسفانه او پیام امام را نفهمید.

وی افزود: این پیام را دولتهای آمریكای لاتین و شمالی بشنوند و بدانند كه ملت آمریكا روزی به پیروزی خواهند رسید و رشته های گسیخته آمریكا تار و پودش نیز به یغما خواهد رفت.

خطیب جمعه داورزن به حقوق و شخصیت زن هم اشاره كرد و گفت:سرشت زن جدا از سرشت مرد نیست و از دیدگاه قرآن خلقت زن در آفرینش برای آرامش و آسایش زندگی است.

داورزن از بخش های تابعه سبزوار در ورودی استان خراسان رضوی و حاشیه محور شاهرود - مشهد واقع است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.