اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 خرداد 1398 / کد مطلب: 13251 / نظرات: 0


تغییر ساعت کاری ادارات خراسان رضوی از ابتدای تیرماه 98


تغییر ساعت کاری ادارات خراسان رضوی از ابتدای تیرماه 98 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از تغییر ساعت کاری ادارات این استان از ابتدای تیرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کوکب موسوی در نخستین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت این استان گفت: با توجه به مصوبه هیات وزیران درراستای مدیریت بار شبکه برق و بهینه‌سازی مصرف انرژی در فصل گرما، ساعات کار ادارات خراسان رضوی از ابتدای تیرماه سال جاری تغییر می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی افزود: از شنبه اول تیر و به مدت یک ماه، ساعت کار ادارات شامل دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بانک‌ها از ساعت 6:30 شروع و در ساعت 13:30 دقیقه پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: براساس این مصوبه، ساعت کار شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 تا 13:30 بوده و این زمان برای روز پنجشنبه، از 6:30 صبح تا 12:30 است.

موسوی تاکید کرد: ساعت کار مراکز درمانی، خدمات امدادی و اورژانس تغییری ندارد و به روال سابق اقدام به ارائه خدمات  می‌کند.

گفتنی است؛ تابستان سال گذشته نیز درراستای صرفه جویی در مصرف برق، طبق مصوبه ای به همه شهر هایی که دمای بالاتر از ۴۵ درجه داشتند، اجازه داده شد تا بنا بر تشخیص شرکت های توزیع نیروی برق، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های مربوطه تغییر یابد.

گفتنی است؛ در این جلسه درخواست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص واگذاری یک بلوک از مجتمع اداری شهرستان رشتخوار و واگذاری ساختمان مازاد اداره کل صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.