اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 تير 1398 / کد مطلب: 13259 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


قوه قضائیه اعتماد مردم به نظام را بیشتر می کند


قوه قضائیه اعتماد مردم به نظام را بیشتر می کند  امام جمعه سبزوار گفت: قوه قضائیه مظهر عدالت در جمهوری اسلامی است که اعتماد مردم به نظام را بیشتر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در نشست با مسئولان قضایی شهرستان سبزوار افزود: هدف ایجاد حکومت اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است که قوه قضائیه با ایجاد عدالت امیدواری مردم به آینده انقلاب اسلامی را بیشتر می‌کند.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: یکی از محورهای مهم در این بیانیه عدالت گستری است که قوه قضائیه نقش مهمی در تحقق آن دارد.
وی گفت: امروز مبارزه با فساد به مطالبه عمومی مردم تبدیل شده و مردم خواهان قاطعیت دستگاه قضایی در مبارزه با متخلفان اقتصادی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین مقیسه افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به استفاده از ظرفیت جوانان در بخش های مختلف اشاره شده که باید در قوه قضائیه نیز زمینه ورود جوانان انقلابی و متعهد فراهم شود.
وی اظهار داشت: با انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه، امیدهای فراوان در دل عدالت خواهان ایجاد و چشم ها برای مبارزه جدی تر با فساد به سوی این نهاد دوخته شده است.
وی گفت: کاهش اطاله دادرسی، سرعت بخشی به قضاوت ها، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و از بین بردن زمینه های فساد برخی از خواسته های مردم از قوه قضائیه است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.