اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 تير 1398 / کد مطلب: 13279 / نظرات: 0

رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان مشهد:


مسئولان شهید بهشتی را الگوی خدمتی خود قرار دهند


مسئولان شهید بهشتی را الگوی خدمتی خود قرار دهند سبزوار پیام- رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان مشهد گفت: سیره، گفتار، اخلاق و صبر شهید دکتر بهشتی زبانزد بود و امروز نیازمند آن هستیم که مسئولان رفتار این شخصیت بزرگوار را الگوی خدمتی در نظام قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علی سیدآبادی  در آئین گرامیداشت هفته قوه قضائیه در مسجد جامع سبزوار افزود: آیت الله شهید بهشتی مدیری با تقوا، با تدبر و تفکر و نمونه‌ای از مدیریت کارآمد در نظام جمهوری اسلامی بود.
وی اضافه کرد: شهید بهشتی از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب بود که شهادت وی و یارانش خط نفاق داخلی و بین المللی را رسوا کرد.
رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان مشهد گفت: بر خلاف توطئه دشمنان، شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و یارانش خط امام خمینی و نهضت انقلاب اسلامی را پایدار کرد و هزیمتی سخت برای دشمنان به بار آورد.
سیدآبادی افزود: وقایع انقلاب اسلامی با تاریخ انبیا و صدر اسلام شباهت زیادی دارد که در آن اراده و مشیت الهی بر همه مکرها و دسیسه‌ها پیروز شده است.
وی ادامه داد: چهار یا پنج سال قبل شعبه‌ای از دادگاه در خراسان رضوی با چهار هزار پرونده داشتیم اما امروز هیچ شعبه‌ای از محاکم استان و نیز شعب دادسرا و شوراهای حل اختلاف دارای موجودی ۵۰۰ فقره پرونده نیست.
رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان مشهد گفت: موجودی پرونده های دادگستری در خراسان رضوی از ۲۷۰ هزار فقره پرونده در چهار سال قبل هم اکنون به ۱۴۰ هزار فقره رسیده است که بیانگر کاهش ۵۰ درصدی است.
سید آبادی با بیان اینکه میانگین وقت رسیدگی در مجموعه دادگستری خراسان رضوی به کمتر از یک ماه رسیده است ادامه داد: با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی ثبت اسناد، شورای پیشگیری از وقوع جرم، استفاده بهینه از نیروی انسانی و کار جهادی به مردم خدمت رسانی می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل دادگاه‌های ویژه مبارزه با اخلال در نظام اقتصادی کشور افزود: با رسیدگی به پرونده سهمگین شرکت پدیده و پایان جلسات دادگاه، در آینده ای نزدیک رأی آن صادر می‌شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.