اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 تير 1398 / کد مطلب: 13285 / نظرات: 0


پیکرهای پاک ۲ شهید دفاع مقدس در سبزوار تشییع شدند


پیکرهای پاک ۲ شهید دفاع مقدس در سبزوار تشییع شدند سبزوار پیام- پیکرهای پاک شهیدان سردار غلامرضا پروانه و مصطفی بهرآبادی از شهیدان تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس  همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در سبزوار تشییع شدند.

 در این مراسم که از مسجد جامع سبزوار تا میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار شد، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه، مسئولان اجرایی، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهای لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پیکرهای مطهر این شهیدان را تشییع کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: سردار شهید غلامرضا پروانه از شهیدان تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس است که پیکرش پس از ۳۶ سال شناسایی و به آغوش وطن بازگشت.
مهدی محتشم افزود: این سردار شهید در زمان شهادت فرماندهی گردان رعد لشکر پنج نصر خراسان را بر عهده داشت.
وی اظهار داشت: همچنین شهید مصطفی بهرآبادی ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه اروند رود به فیض شهادت نائل آمد که پیکر پاک وی پس از ۳۴ سال به زادگاهش بازگشت.
پیکرهای مطهر این شهیدان پس از تشییع در جوار دیگر یاران شهیدشان در گلزار شهدای شهر سبزوار آرام گرفت.
شهرستان سبزوار حدود هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.