اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 تير 1398 / کد مطلب: 13307 / نظرات: 0


۷۶ سازمان مردم نهاد جوانان در خراسان رضوی فعال هستند


۷۶ سازمان مردم نهاد جوانان در خراسان رضوی فعال هستند  ۷۶ سازمان مردم نهاد در بخش جوانان خراسان رضوی فعال هستند که ۱۸ مورد آن در حوزه بانوان است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: این سازمان‌های مردم نهاد (سمن) جوانان در حوزه‌های فرهنگی، علمی، پژوهشی، اجتماعی، مذهبی و عقیدتی فعالیت دارند.

حسن عزیزی  در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سبزوار افزود: ۶۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان در این استان نیز در حال طی مراحل ثبت نام و دریافت مجوز فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: هفت خانه جوانان در شهرستان‌های استان در حال ساخت است که برای تجهیز خانه جوانان شهرستان سبزوار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی این اداره کل کمک می‌شود.
وی در باره تسهیلات ازدواج نیز گفت: سهم امسال خراسان رضوی از تسهیلات ازدواج برای جوانان ۲۴ هزار میلیارد ریال است که به هر زوج ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

عزیزی افزود: همچنین بانک‌ها امسال موظف هستند تعهد یک ضامن در قبال پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از زوجین درخواست کنند.
وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری به پنج هزار زوج خراسان رضوی تسهیلات ازدواج پرداخت شده و ۲۰ هزار زوج در نوبت دریافت این تسهیلات هستند.
یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی را جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله تشکیل می‌دهند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.