اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 تير 1398 / کد مطلب: 13344 / نظرات: 0


روزانه ۲۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ خراسان رضوی گرفته می شود


روزانه ۲۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ خراسان رضوی گرفته می شود  روزانه حدود ۲۰ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ خراسان رضوی برقرار می شود که ۵۰ درصد آنها منجر به عملیات فوریت های پلیسی می‌ گردد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار گفت: نیروی انتظامی با تمام تجهیزات و نیروهای خود آماده مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت شهروندان است.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: امسال نیروی انتظامی بر مبنای رهنودهای رهبر معظم انقلاب برای پیشبرد اهداف سازمانی ۱۲ اولویت را برنامه ریزی کرده است.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی سبزوار اظهار داشت: این شهرستان دروازه ورودی خراسان رضوی و پذیرای مشتاقان زیارت حضرت امام رضا (ع) است و بیش از ۶۵ درصد زائرانی که قصد تشرف به بارگاه منور رضوی را دارند از جاده‌های سبزوار عبور می‌کنند.

وی گفت: شهرستان سبزوار باید در امنیت جاده‌ها و مامن زائران سرآمد باشد.
سردار تقوی افزود: از آنجا که زائران حرم حضرت امام رضا (ع) فاصله طولانی کویر شهرستان شاهرود در استان سمنان به سبزوار را طی می‌کنند تلاش نیروی انتظامی ایجاد شرایط مطلوب در این مسیر و کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای است.
وی اظهار داشت: جاده‌های سبزوار، از شاهراه‌های کشور در زمینه‌های مختلف است بطوریکه سال گذشته بزرگترین محموله مواد مخدر استان از این جاده‌ها کشف شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.