اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 10 مرداد 1398 / کد مطلب: 13368 / نظرات: 0


سبزواریها ۷۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند


سبزواریها ۷۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند  مردم شهرستان سبزوار طی چهار ماهه نخست امسال ۷۰۰ میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد بیشتر است.

رئیس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات روز سه شنبه در نشستی خبری با بیان این مطلب گفت: کمک های مردم سبزوار برای توسعه صحن مطهر حضرت زینب کبری (س) که در کربلای معلی واقع است هزینه می شود که  سبزواریها پارسال دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای ساخت این صحن کمک کرده بودند.
علی اکبر دلبری افزود: مردم سبزوار علاو ه بر کمک به بازسازی عتبات عالیات، در دو ماه نخست امسال، از طریق ستادبازسازی  سبزوار چهار میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده کشور کردند.
وی اضافه کرد: در سیل ابتدای امسال نیز موکبی با حمایت اصناف سبزوار در شهرستان خرم آباد مستقر شد و به مدت ۱۰ روز با توزیع روزانه سه هزار پرس غذای گرم به هموطنان سیل زده خدمت رسانی کرد.
رئیس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات گفت: اقلام ارسالی این موکب شامل روغن، برنج، گوشت و سایر مواد غذایی مورد نیاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که توسط نیکوکاران و اصناف سبزوار تامین شده  بود.
دلبری افزود: امسال برای راهیپمایی ایام اربعین پنج موکب توسط ستاد بازسازی عتبات برپا می شود که چهار موکب در کربلا و یک موکب دیگر در مرز ایران و عراق مستقر خواهد شد.
وی اضافه کرد: پارسال هم مردم سبزوار ۹ میلیارد ریال برای پنج موکب اربعین این شهرستان کمک نقدی و غیر نقدی کردند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.