اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 مرداد 1398 / کد مطلب: 13379 / نظرات: 0


بیمه خبرنگاران پیگیری می‌شود


بیمه خبرنگاران پیگیری می‌شود  فرمانده سپاه امام رضا(ع) وظیفه رسانه را بیان و انتقال واقعیات مبتنی بر حقایق دانست و گفت: بدیهی است آنچه اتفاق می‌افتد بخشی از حقیقتی بوده که ما می‌بینم، ولی حقیقت تقابل ما با دنیای استکبار، فراتر از این‌ها است و اصحاب رسانه باید پشتوانه ما باشند.
تجدیدپیمان اصحاب رسانه خراسان رضوی با شهیدان در روز خبرنگار/ بیمه خبرنگاران پیگیری می‌شود .
 اصحاب رسانه خراسان رضوی با حضور در جوار حرم مطهر رضوی و حاضر شدن بر مزار شهیدان دفاع مقدس بار دیگر با شهیدان خراسان رضوی عهد و پیمان بستند.

سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری با حاضر شدن در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را عهده‌‌دار رسالت مهم و بزرگی دانست و گفت: توفیقی فراهم شد تا در مزار شهدا در جمع عزیزان حاضر شویم تا باری دیگر تجدید میثاق داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) وظیفه رسانه را بیان و انتقال واقعیات مبتنی بر حقایق دانست و عنوان کرد: بدیهی است آنچه اتفاق می‌افتد بخشی از حقیقتی است که ما می‌بینم، ولی حقیقت تقابل ما با دنیای استکبار، فراتر از این‌ها است و اصحاب رسانه باید پشتوانه ما باشند.

وظیفه نهادهای دولتی تکریم شأن خبرنگار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، گفت: وظیفه نهادهای دولتی تکریم شأن خبرنگار است.

جعفر مروارید با اشاره به‌برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در روز خبرنگار، تصریح کرد: به‌ مناسبت روز خبرنگار برنامه ویژه‌ای داریم و در طول سال نیز بحث بیمه خبرنگاران و کاغذ را پیگیری می‌کنیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.