اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 مرداد 1398 / کد مطلب: 13389 / نظرات: 0

بسیج رسانه خراسان رضوی بیانیه صادر کرد


قلم خویش را وقف ترویج فرهنگ جهاد و سازندگی می‌کنیم


قلم خویش را وقف ترویج فرهنگ جهاد و سازندگی می‌کنیم ما قلم داران جبهه روشنی از جوار بارگاه منور شمس الشموس(ع)، قلم خویش را وقف ترویج فرهنگ جهاد و سازندگی می‌کنیم.
قلم خویش را وقف ترویج فرهنگ جهاد و سازندگی می‌کنیم

بسیج رسانه خراسان رضوی با انتشار بیانیه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد گران آورده است: جهاد، فرایندی همیشه جاری و سیال و پایان‌ناپذیر است. جبهه‌ها عوض می‌شود، شکل و شیوه نیز به تغییر می‌گراید اما جهاد ادامه دارد. حقیقتی که احقاق حق‌ها را تضمینی وثیق است.

این باور زنان و مردانی است که از جهاد مقدس، تا مسئله مقدس را با نگاهی تکلیف گرایانه پی گرفته‌اند و در ادای آن نیز بر همه خستگی‌ها، صلوات فرستادند تا دست‌ها به‌زانو، یا علی گویان برخاستن را تجربه‌ای امروزین داشته باشد.

آری جهاد ادامه دارد و امروز این ادامه در شکوه ایثار گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، جلوه ناب خود را به تماشا می‌گذارد و تکریم رهبر فرزانه انقلاب را در پی دارد.

ما قلم داران جبهه روشنی در بسیج رسانه خراسان رضوی «گردن‌فراز» از عنایت  رهبر مجاهد خویش، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بار دیگر، با آرمان‌های بلند ولایت و شهادت، تجدید پیمان می‌کنیم که تاجانی در بدن است برای اصلاح جامعه و ساختن وطن، قدم برداریم و در این راه که آبادانی وطن و اعتلای کلمه حق است از نه‌تنها از حق خویش بگذریم که جان را هم بر سردست گیریم و بر آبرو هم‌چشم بندیم و به غیرت، میدان‌داری کنیم که رسم وارثان شهیدان چنین است و چنین و برقرار باد پیمان عشق که همه سخن‌ها را حتی در سخت‌ترین شرایط هم شیرین می‌کند.

ما قلم داران قبیله حضرت شمس الشموس(ع) کلمات خویش را- قربه الی الله- وقف تبیین و توسعه و تعمیق مفاهیم بلند جهاد و سازندگی و بسیج می‌کنیم و باور داریم فردا بر سفره شفاعت شهیدان، پاسخ‌خواهیم گرفت. اِن شاءالله





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.