اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 شهريور 1398 / کد مطلب: 13426 / نظرات: 0

یک فعال سیاسی:


حفظ روحیه دفاع مقدس رمز پیروزی جمهوری اسلامی است


حفظ روحیه دفاع مقدس رمز پیروزی جمهوری اسلامی است یک فعال سیاسی گفت: حفظ روحیه دفاع مقدس رمز پیروزی جمهوری اسلامی است و مادامی که این روحیه باقی بماند تهدیدی متوجه کشور نمی شود.

محمد حسن قدیری ابیانه  در نخستین روز هفته دفاع مقدس در جمع مردم شهرستان خوشاب افزود: ایثار، از خودگذشتگی و شهادت طلبی دوران دفاع مقدس عامل پیروزی جمهوری اسلامی بر ابرقدرت‌هاست.
وی تصریح کرد: ملت ایران در دفاع از کیان کشور اسلامی، آرمان‌ها و مبانی انقلاب، امنیت ملی و تمامیت ارضی جان خود را فدا می کنند اما در آن سو نیروهای دشمن با وجود تجهیزات حاضر نیستند از جان خود  بگذرند.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: هدف دشمن از نفوذ و ترویج فساد در بین جوانان، گرفتن ایمان و روحیه شهادت طلبی است.
قدیری ابیانه با اشاره به این که هسته‌ای شدن ایران بهانه ای برای آمریکاست افزود: تمام هدف دشمن سرنگونی نظام ایران اسلامی است که این خیال واهی را با خود به گور می برند.
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا گفت: بدهی دولت فدرال آمریکا در حال حاضر به ۲۲ تریلیون دلار رسیده که معادل چهار و نیم قرن تولید نفت ایران است.
قدیری ابیانه با اشاره به این که هدف نهایی آمریکا تجزیه ایران و تسلط بر منابع  نفتی ماست افزود: بسیاری از مخالفان نظام جمهوری اسلامی امروز به این نتیجه رسیده اند که نظام جمهوری اسلامی پایدار است.
این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به تحریم ایران توسط آمریکا گفت: امروز نیمی از نفت عربستان یعنی دو و نیم برابر صادرات نفت ایران تعطیل شده و کشورهای دنیا خواهان خرید نفت جمهوری اسلامی هستند.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.