اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 25 آبان 1398 / کد مطلب: 13511 / نظرات: 0


خراسان رضوی قهرمان مسابقات موتورسواری شرق کشور شد


خراسان رضوی قهرمان مسابقات موتورسواری شرق کشور شد  مسابقات موتور کراس قهرمانی شرق کشور با شرکت موتورسوارانی از هشت استان روز جمعه به میزبانی جوین برگزار شد و با قهرمانی خراسان رضوی پایان یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان جوین  گفت: مسابقات موتور کراس قهرمانی در پیست موتورسواری شهر نقاب با شرکت ۸۲ موتورسوار از استانهای کرمان، گلستان، یزد، سمنان، سیستان و بلوچستان و خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.  
هاشم یزدی افزود: این مسابقات در کلاس های  ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی و ۴۵۰ سی سی در مسافت یک کیلومتر و با ۱۳ مانع برگزار شد.
وی اضافه کرد: پس از خراسان رضوی، تیم های کرمان و خراسان شمالی مقام های دوم و سوم مسابقات موتورسواری شرق کشور را کسب کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: در کلاس ۶۵ سی‌سی به ترتیب رشید غفوری، میعاد رحمانی و صادق شیرمحمدی و در کلاس ۸۵ سی‌سی علیرضا احمدی، علی زاهد کلاته و امین غلامی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
یزدی افزود: در کلاس ‌۲۵۰ سی‌سی محسن خدیور، جواد بیدی و محسن نادری و در کلاس ۴۵۰ سی‌سی نیز پوریا نجوی، ابوالفضل صادقی و احمد حسینی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و به تیم ها و نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.