اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 آذر 1398 / کد مطلب: 13512 / نظرات: 0

فرمانده بسیج سبزوار:


دشمن در پی ایجاد ناامنی در کشور است


دشمن در پی ایجاد ناامنی در کشور است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: دشمن در پی ایجاد ناامنی در کشور است و از هر فرصتی برای این نیت شوم استفاده می‌کند.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا  در دیدار با تعدادی از خبرنگاران شهرستان سبزوار افزود: روزهای گذشته بر اثر سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین آشوب هایی در برخی شهرهای کشور روی داد که توطئه های دشمن و عناصر ضد انقلاب در آن آشکار بود.  
وی اظهار داشت: مردم انقلابی سبزوار از همان روز نخست سهمیه بندی بنزین صف خود را از آشوبگران جدا کرده و با آنان همسو نشدند.  
وی گفت: ایجاد ناامنی در سبزوار به سبب گرانی بنزین شایعه بوده و هوشیاری و بصیرت مردم اجازه نداد آشوبگران وارد صحنه شوند.

۴۰۰ برنامه هفته بسیج در سبزوار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار همچنین با گرامیداشت هفته بسیج افزود: ۴۰۰برنامه فرهنگی و هنری طی این هفته در این شهرستان برگزار می‌شود.  
وی اظهار داشت: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس، مجالس انس با قرآن، مسابقات علمی و ورزشی برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
وی گفت: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی با محورهای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، تحکیم بنیان خانواده، مسابقات کتابخوانی و تجلیل از بسیجیان از دیگر برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سبزوار می‌باشد.
سرهنگ موحدنیا افزود: امنیت، عزت و پیشرفت‌های روزافزون انقلاب اسلامی به برکت تفکر بسیجی حاصل شده و این تفکر از کشورهای منطقه فراتر رفته و زمینه شکست استکبار جهانی و استعمارگران را فراهم کرده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.