اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 3 آذر 1398 / کد مطلب: 13517 / نظرات: 0


۱۹۶ نفر در سوانح جاده‌ای غرب خراسان رضوی مصدوم شدند


۱۹۶ نفر در سوانح جاده‌ای غرب خراسان رضوی مصدوم شدند  سوانح رانندگی در جاده‌های شهرستان‌های سبزوار، داورزن، جوین، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی طی آبان ماه امسال۱۹۶ مصدوم به جا گذاشت که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشت.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: در آبان ماه امسال ۱۰۸ حادثه در جاده‌های یاد شده رخ داد که ۱۹۶ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده و سه نفر جان خود را از دست دادند.
دکتر عباس کافی افزود: همچنین اورژانس سبزوار در ماه گذشته با انجام ۳۳۶ ماموریت درون شهری مربوط به تصادفات به ۴۷۳ مصدوم خدمات رسانی کرده است.
وی اظهار داشت: بر اساس آیین‌نامه ساماندهی پوشش فراگیر فوریت‌های پزشکی زمان استاندارد رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر هشت دقیقه و در جاده‌ها کمتر از ۱۵ دقیقه است که این آمار برای رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر سبزوار پنج دقیقه و در جاده‌های شهرستان کمتر از ۹ دقیقه است.
۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.