اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 آذر 1398 / کد مطلب: 13524 / نظرات: 0

سردار احمدی


مقاومت دشمن را در جنگ اقتصادی زمین‌گیر کرده است


مقاومت دشمن را در جنگ اقتصادی زمین‌گیر کرده است  یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: همانطور که در جنگ نظامی، سیاسی و فرهنگی دشمن را شکست دادیم با مقاومت، در جنگ اقتصادی نیز دشمن را زمین‌گیر کرده‌ایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا احمدی در همایش بسیجیان سبزوار افزود: دشمن از طریق جنگ اقتصادی و روانی در پی بازسازی قدرت شکست خورده خود در طول چهل سال گذشته است.
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی سیطره استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار از ایران خارج شد و امروز به ملتی آزاد، مستقل و الگو برای کشورها تبدیل شده‌ایم.
وی گفت: جنگ اقتصادی بین برخی کشورها و دولت‌ها در جهان مرسوم است اما جنگ اقتصادی علیه ایران خبیثانه و رذیلانه است.
سردار احمدی افزود: راهکار مقابله با جنگ اقتصادی تعامل و مذاکره با آمریکا نیست بلکه تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درونی است.
وی ادامه داد: در مقابله با ترفند دشمن باید همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی همسو و متحد حرکت کنیم.
وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی چشم و طمع دشمن را از ملت ایران دور کرد و مادامی که بسیج در میدان باشد فضایل انقلاب زنده و ماندگار است.
سردار احمدی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و  تفکر بسیجی جبهه مقاومت اسلامی دست استکبار را از منطقه کوتاه کرده و در آینده نزدیک شاهد پیروزی ملت یمن علیه دشمنان و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
بصیر هم نوشت :فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع)گفت: برخی وادادگان وغرب پرستان سر سفره نظام نشسته اند و برای اجانب کار می کنند.

سرتیپ پاسدار غلامرضا احمدی در همایش شکوه و اقتدار به مناسبت گرامی داشت سالروز فرمان امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی در کشور سر سفره نظام نشسته اند و از نعمات آن بهره مند می شوند اظهار داشت: متاسفانه برخی از این افراد بازبان و قلم خود برای دشمنان کشور و اسلام کار کرده و به نفع سیاست های غرب قدم برمی دارند.

وی با اشاره به اینکه در بیان رهبری معظم انقلاب خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که باید فتح کنیم تصریح کرد: خرمشهرهایی در عرصه های اقتصادی ،فرهنگی و سیاسی در پیش روی ما است که باید با ایستادگی و مقاومت آنها را فتح کرده و از چنگال دشمنان به درآوریم.

سردار احمدی در ادامه با توصیف جنگ صفین و ماجرای مذاکرات تحمیلی بر امیر المومنین(ع) بیان کرد: به گواه تاریخ برخی افراد نفوذی با تحمیل مذاکرات و ماجرای حکمیت بر ایشان سرنوشت تاریخ را تغییر دادند وگرنه تا نابودی معاویه دقایقی باقی نمانده بود.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه برخی هنوز حل مشکلات کشور را در گروه مذاکره و توافق با غرب و امریکا می دانند تاکید کرد: راه حل مشکلات کشور در داخل و به دست جوانان انقلابی و بسیجی است.

وی بهترین شکر گذاری برای مسئولین در قسمت های مختلف کشور را خدمت صادقانه به مردم دانست افزود: این انقلاب به دست مردم به ثمر نشسته است و تنها وارثان آن نیز همین مردم هستند.

سردار احمدی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی برای اینکه چند صباحی بر کرسی مسئولیت بنشینند به دروغ شعارهای  تبلیغاتی سر می دهند تاکید کرد: ما برای شکستن کمر امریکا بیش از ۳۰۰هزار شهید تقدیم اسلام کرده ایم و برای حفظ عزت ایران از خون آنها نخواهیم گذشت.
  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.