اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 آذر 1398 / کد مطلب: 13528 / نظرات: 0

به مناسبت هفته بسیج


دیدار مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با خبرنگاران سبزوار


دیدار مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با خبرنگاران سبزوار مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی روز یکشنبه سوم آذرماه و همزمان با هفته بسیج میهمان شهرستان سبزوار شد تا به دیدار اصحاب رسانه غرب خراسان رضوی برود.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این چندمین مرتبه ای است که از زمان افتتاح کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی به مدیریت محمد مهرنیا در سبزوار، عباس محمدیان مسئول جوان و مردمی بسیج رسانه استان، از مشهد به سبزوار سفر می کند تا ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه ای با فعالان رسانه ای دیار سربداران برقرار کند.
 
رویکردی که اگر الگوی دیگر مدیران کل و رؤسای سازمان های استانی و کشوری نیز قرار گیرد، مردم شهرستان هایی نظیر سبزوار کمتر از احساس تمرکزگرایی مسئولان و دولتمردان بر کلانشهرهایی نظیر مشهد و تهران رنج می برند و احساس می کنند شهرهای غیر مرکز استان نیز در مرکز نگاه و توجه مدیران قرار می گیرند.
 
مجله اینترنتی اسرارنامه ضمن تقدیر از این رویکرد ارزشمند و حضور و ارتباط مستمر بین مدیران بسیج رسانه خراسان رضوی با سایر شهرستان های تحت تابعه این سازمان، متن اظهارات عباس محمدیان هنگاتم بازدید از یکی از دفاتر رسانه های فعال در سبزوار را منتشر می کند:
 

خبرنگاران علمداران بصیرت در جنگ رسانه‌ای هستند

سبزوار- ایرنا- مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه رویکرد این نهاد ترویج انقلابی‌گری است گفت: خبرنگاران علمداران بصیرت در جنگ رسانه‌ای با دشمن هستند.
 
عباس محمدیان روز دوشنبه در بازدید از دفتر ایرنا در سبزوار گفت: در شرایطی که دشمن با پمپاژ ناامیدی و جنگ روانی به مقابله با انقلاب اسلامی شتافته رسالت رسانه های داخلی ترویج تفکر انقلابی گری است.
 
وی تصریح کرد: رسانه، تربیون بصیرت و امید در جامعه است و قلم خبرنگاران می تواند پل اعتماد مردم با رسانه های داخلی را تقویت کند.
 
مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی به رسالت رسانه کمتر توجه شده که این خلاء در بیانیه گام دوم انقلاب برطرف شده است و در این بیانیه رهبر انقلاب بیان کردند که در جنگ رسانه باید جبهه رسانه داشته باشیم.
 
محمدیان افزود: در شرایط جنگ نابرابر رسانه ای باید برای موفقیت، هم افرایی و همگرایی بین رسانه ها شکل بگیرد و برنامه های حوزه رسانه در مقابله با جنگ نرم، اقتصادی و روانی تدوین شود.
 
وی با اشاره به فراجناحی بودن بسیج رسانه تصریح کرد: شعار همگرایی، هم افزایی و مستقل بودن رسانه ها در این نهاد شکل گرفته و در قرارگاه رسانه تفاوتی بین رسانه ها نیست و همچنین به یاری رسانه های بومی و محلی هم افزایی مدیران اجرایی استان شکل گرفته است.
 
مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به مشکلات معیشتی و بیمه ای اصحاب رسانه گفت: با وجود این مشکلات امروز باید برای حفظ انقلاب مجهزتر از گذشته جنگید و در حوزه رسانه باید همچون شهدا و رزمندگان از منفعت فردی و سیاسی گذشت و  به منافع انقلاب و نظام  فکر کرد.
 
محمدیان افزود: خبرنگارانی که فارغ از جریانهای سیاسی به منویات حکیمانه رهبری و وصیت های گهربار شهدا  فکر کنند قلم زرینی دارند.
 
وی ادامه داد: امروز باید از ظرفیت رسانه برای پیوند نسل جوان با شهدا،  فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف، رونق تولید و افزایش مشارکت سیاسی که منجر به تقویت نظام جمهوری اسلامی می شود استفاده کرد.
 
مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: تفکر بسیجی امری در خدمت به مردم تلقی می شود و رمز بقای انقلاب، فرهنگ و تفکر بسیجی است.
 
محمدیان با اشاره به ارتباط انقلاب و بسیج گفت: نگاه بسیجی، نگاه انقلابی را دنبال می کند و نگاه انقلابی تفکر بسیجی را شکل داده است.
 
وی اظهار داشت: بسیج متعلق به جریان سیاسی و زمان خاصی نیست و  در هر عرصه ای که نظام دچار چالش شده بسیج وارد میدان شده است لذا باید از ظرفیت بسیج برای بقای انقلاب استفاده کرد.
 
او ادامه داد: آنچه امروز در حوزه مدیریت انقلابی ضرورت دارد تفکر بسیجی است که باید به به یک باور مدیریتی برای مدیران اجرایی کشور تبدیل شود.
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.