اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 آذر 1398 / کد مطلب: 13552 / نظرات: 0


تیم هندبال سربداران به مصاف تیم زاگرس اسلام آباد می‌رود


تیم هندبال سربداران به مصاف تیم زاگرس اسلام آباد می‌رود سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: اعضای این تیم ازنظر روحی و روانی آماده هستند و عصر جمعه با هدف تداوم پیروزی‌ها به مصاف تیم زاگرس اسلام آباد می‌رویم.

قاسم شعبانپور گفت: تیم هندبال سربداران پس از ۲ پیروزی متوالی برابر زغال سنگ طبس و ستارگان دشتستان در پی کسب ۲  امتیاز خانگی فردا با تیم زاگرس اسلام آباد مسابقه می‌دهد.
وی با بیان اینکه انسجام و هماهنگی خوبی در تیم هندبال سربداران ایجاد شده افزود: با شناخت خوبی که از تیم زاگرس اسلام آباد داریم بازی خوب و تماشاگر پسندی را به نمایش خواهیم گذاشت.
سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار ادامه داد: با پیروزی بر تیم زاگرس اسلام آباد جایگاه تیم ما در نیمه بالای جدول تثبیت می‌شود.
تیم هندبال سربداران سبزوار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر عصر جمعه ۱۵ آذر ماه میزبان تیم زاگرس اسلام آباد است.
تیم زاگرس اسلام آباد با هفت امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و تیم هندبال سربداران با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول ۶ تیمی گروه الف لیگ برتر هندبال قرار دارد.
سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم در ۲ گروه پنج و ۶ تیمی برگزار می‌شود و تیم هندبال سربداران سبزوار در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، زغال سنگ طبس، زاگرس اسلام آباد، ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان رقابت می‌کند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.