اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 آذر 1398 / کد مطلب: 13553 / نظرات: 0


رمز پایداری انقلاب پیروی از ولایت است


رمز پایداری انقلاب پیروی از ولایت است  جانشین فرمانده قرارگاه اجتماعی - امنیتی شهید برونسی مشهد با بیان اینکه دشمن طی چهل سال گذشته لحظه‌ای از توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی دست برنداشته است گفت: رمز موفقیت انقلاب پیروی از ولایت فقیه است.

سردار مجتبی غفورپور پنجشنبه شب در سومین یادواره عرشیان خاکی سبزوار افزود: دشمنان، اسلام و نظام اسلامی را هدف قرار داده و در پی نابودی مکتب اسلام هستند.
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته گروه‌های تکفیری و داعش در پی جسارت به عتبات عالیات بودند که جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم از مکتب اهل بیت (ع) دفاع کردند.
وی گفت: گروههای تکفیری در داخل ایران نیز در پی ایجاد آشوب و ناامنی بودند که انسجام اقوام مختلف کشور و پیروی از ولایت توطئه آنها را خنثی کرد.
جانشین فرمانده قرارگاه اجتماعی - امنیتی شهید برونسی با اشاره به سنگ اندازی دشمن در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب افزود: خرمشهرهای بسیار در پیش داریم که همچون نصرت الهی در فتح خرمشهر در این عرصه ها نیز به پیروزی خواهیم رسید.
وی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون شهدا و رشادت رزمندگان است ادامه داد: آلام خانواده معظم شهدا با امکانات مادی قابل جبران نیست و تحمل مصیبت توسط این خانواده ها زمانی آسان می‌شود که بر سربازان ولایت فقیه افزوده شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.