اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 آذر 1398 / کد مطلب: 13554 / نظرات: 0


جای فرآوری پسته در خوشاب خالی است


جای فرآوری پسته در خوشاب خالی است  فرماندار خوشاب گفت: این شهرستان از قطب‌های تولید پسته خراسان رضوی است که با خلاء فرآوری پسته روبرو است.

امان الله خدمتگزار روز پنجشنبه در جمع مدیران و کارآفرینان شهرستان خوشاب افزود: باید با ایجاد فرآوری و صنایع تکمیلی از خام فروشی پسته در خوشاب جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در شرایطی محصول عمده پسته خوشاب به صورت غیرفرآوری از این شهرستان خارج می‌شود که شرکت‌های پسته با برند بین‌المللی در این شهرستان فعالیت دارند.
وی گفت: این شهرستان با ۱۱ هزار هکتار باغ پسته از نظر سطح زیرکشت رتبه دوم را در خراسان رضوی دارد که می‌توان با فرآوری این محصول علاوه بر ارزآوری درآمد خوبی نصیب کشاورزان نمود.
خدمتگزار افزود: پسته از ظرفیت های توسعه اقتصادی خوشاب است لذا هماهنگی های لازم جهت برگزاری جشنواره پسته در این شهرستان طی سالجاری انجام شده است.
وی ادامه داد: رویکرد ما توجه به توسعه و شکوفایی مبتنی بر ظرفیت های منطقه و افزایش انسجام اجتماعی و همگرایی، انجام کار جهادی و انقلابی برای رونق تولید و رفع مشکلات است.
فرماندار خوشاب با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی گفت: از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در شهرستان حمایت می‌شود و اجازه نمی‌دهیم مانعی در راه تولید ایجاد شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.