اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 آذر 1398 / کد مطلب: 13560 / نظرات: 0


۴۹۸ پرونده تخلف صنفی سبزوار تسلیم تعزیرات شد


۴۹۸ پرونده تخلف صنفی سبزوار تسلیم تعزیرات شد  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: پرونده ۴۹۸ واحد صنفی متخلف این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال شده که بیشترین این تخلفات مربوط به قاچاق کالا، احتکار و گران‌فروشی بوده است.

علی امیدبخش روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سبزوار افزود: طی سال جاری ۱۱ هزار و ۴۵۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که برای ۴۹۸ واحد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی اضافه کرد: میزان تخلفات این واحدها ۱۳۰ میلیارد ریال است که پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کند.
امید بخش افزود: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است که از ابتدای سال ۳۴۰ مورد تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار و به شکایات آنان رسیدگی شده است.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.