اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 آذر 1398 / کد مطلب: 13587 / نظرات: 0


زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در خراسان رضوی فراهم است


زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در خراسان رضوی فراهم است  معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری خراسان رضوی گفت: با آمادگی دستگاه‌ها و هیات های اجرایی زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این استان فراهم شده است.

رضا منصوری در نشست هم اندیشی و آموزشی اعضای هیات های اجرایی حوزه انتخابیه سبزوار افزود: همه دستگاه‌ها بر استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود  برای انتخاباتی سالم تلاش کنند.
وی با اشاره به فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اضافه کرد: برای تحقق این حضور باید از تمامی امکانات موجود در شهرستان‌ها استفاده شود.
او ادامه داد: وظیفه دستگاه‌ها و مدیران اجرایی در عرصه انتخابات زمینه سازی لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت پرشور مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سبزوار نیز گفت: حدود هشت هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت، برگزاری انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه سبزوار را بر عهده دارند.
اسماعیل نصرآبادی با اشاره به ثبت نام ۸۳ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه سبزوار افزود: حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن است که حدود ۴۰۰ شعبه اخذ رای برای آن پیش بینی شده است.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در خانه ملت را نمایندگان خراسان رضوی تشکیل می‌دهند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخاباتی دارد.

"حوزه مشهد و کلات" با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه آینده به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.