اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 26 آذر 1398 / کد مطلب: 13594 / نظرات: 0


پژوهشگران دانشگاه پزشکی سبزوار ۱۱۰مقاله بین‌المللی منتشر کردند


پژوهشگران دانشگاه پزشکی سبزوار ۱۱۰مقاله بین‌المللی منتشر کردند
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار طی دو سال گذشته ۱۱۰ مقاله به صورت همکاری مشترک با پژوهشگران بین المللی منتشر کردند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ارائه این مقالات از سوی اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با همکاری مشترک با پژوهشگران بین المللی از جمله پژوهشگرانی از انگلستان، هلند، کانادا، برزیل و استرالیا صورت گرفته است.
دکتر فرشته قراط با اشاره به دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه در سال جاری افزود: این دانشگاه در رده بندی پژوهشی پنج رتبه ارتقا یافته و همچنین در منطقه ۹ کشوری پس از  دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه دوم را کسب کرده است.
وی ادامه داد: کسب مجوز راه اندازی آزمایشگاه جامع تحقیقات در منطقه ۹ کشور بعد از مشهد و ۱۵ مورد اختراع در حوزه فناوری و تحقیقات برخی از اقدامات حوزه فناوری این دانشگاه طی امسال بوده است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ورود این دانشگاه به رتبه بندی جهانی سایماگو، کسب مجوز مرکز نوآوری با اختصاص اعتبار معاونت علمی و  کسب مجوز مرکز تحقیقات غیر واگیر از شورای گسترش وزارت بهداشت از دیگر دستاوردهای این دانشگاه در حوزه پژوهشی بوده است.
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دارای پنج دانشکده و بیش از دو هزار دانشجوست که در ۲۸ رشته مقاطع کاردانی تا دکترای عمومی و دستیاری تحصیل می کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.