اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 آذر 1398 / کد مطلب: 13605 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار


انقلابی‌گری شاخصی در انتخاب داوطلبان اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.


انقلابی‌گری شاخصی در انتخاب داوطلبان اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است
امام جمعه موقت سبزوار گفت: انقلابی‌گری شاخصی در انتخاب داوطلبان اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمود شرفی در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار افزود: در آغاز گام دوم انقلاب به تشکیل مجلسی در تراز انقلاب، جوان، مومن، انقلابی، دغدغه‌مند و شجاع نیاز داریم.
وی ادامه داد: مردم باید بر مبنای شاخص‌های انقلابی افراد اصلح را روانه مجلس شورای اسلامی کنند و نمایندگانی را که از هیاهوی دشمنان نترسیده و با تصویب قوانین نافع و نظارت دقیق بر اجرای قوانین زمینه شکوفایی و توسعه انقلاب را فراهم می‌کنند، انتخاب نمایند. 
امام جمعه موقت سبزوار گفت: مسوولان اجرایی انتخابات باید به وظایف شرعی و قانونی خود در تایید صلاحیت نامزدها عمل کنند تا حق افردی که شایستگی و توان مدیریتی دارند ضایع نشود.
وی افزود: تلاش دشمن با راهبرد فشار حداکثری، به تعویق انداختن زمان انتخابات و کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای بود که توطئه آن‌ها با هوشمندی رهبری و بصیرت مردم خنثی شد.  
وی ادامه داد: همگان باید با حضور در عرصه انتخابات و انتخاب افراد اصلح و متعهد، توطئه دشمنان را خنثی نماییم.
امام جمعه موقت سبزوار گفت: از دیگر اهداف دشمنان در اغتشاشات اخیر، ساقط کردن دولت و اجرای طرح استعفای رییس جمهوری بود، همانند طرحی که در عراق و لبنان اجرا کرده و زمینه استعفای نخست وزیران این ۲ کشور را فراهم کردند.
وی افزود: اما با برکناری نخست وزیران این کشورها نه تنها مشکلات آنها حل نشد بلکه بر حجم خشنونت‌ها و هرج و مرج نیز افزوده شد.
وی ادامه داد: لذا پاسخگویی دولت و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی، انتظار به حق مردم است و استعفای  رییس جمهوری مطالبه امت حزب الله نیست و راه درست انتقاد، انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش روی است.

ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.