اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 آذر 1390 / کد مطلب: 1362 / نظرات: 1

نماینده سبزوار در مجلس :


با حركت بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها افق روشنی پیش رو داریم


با حركت بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها افق روشنی پیش رو داریم  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ،جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شوای اسلامی گفت: اگر همه برای پایبندی به قانون هدفمندی یارانه ها و حركت بر اساس آن تلاش كنیم افق روشنی پیشروی این طرح خواهد بود .
   
 
' علی بروغنی'  در گفت و گو با ایرنا تاثیرات مثبت اجرای این قانون در بخش هایی از جمله اصلاح الگوی مصرف خانوار و مبارزه با قاچاق سوخت و رفع مشكلات عدیده در این حوزه را تشریح كرد.

این عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای این قانون همچنین موجب شده در بخش هایی از كشاورزی و صنعت كه پشتیبانی و حمایت های دولتی انجام شده شاهد به روز كردن تولید باشیم.

وی با اشاره به تاثیر این قانون بر نوسازی ناوگان حمل و نقل اضافه كرد: اگر قانون هدفمندی یارانه ها اجرا نمی شد با تولید انبوه وسایط نقلیه و افزایش تقاضای مردم در این بخش مشكلات بیشتری در بخش ترافیكی در كلان شهرها شاهد بودیم.

این نماینده مجلس انجام پشتیبانی های لازم و به موقع دولت از بخش های مختلف تولید را از ضرورت های ادامه اجرای این قانون عنوان كرد.

وی افزود: اصلاح شبكه های آبرسانی ، اجرای آبیاری قطره ای و تقویت كشت گلخانه ای در بخش كشاورزی ، گازرسانی به آن دسته از واحدهای صنعتی كه هنوز از سوخت مازوت استفاده می كنند و اعطای تسهیلات حمایتی به صنایع از جمله مواردی است كه باید در راستای اجرای این قانون با سرعت بیشتری به آن پرداخته شود.

وی با اظهار اینكه هر تغییری با یكسری مقاومت هایی مواجه است ،گفت: هنوز ممكن است برخی از بخش های تولید ، صنعت ، كشاورزی و خدمات نتوانسته اند این قانون را عملا بپذیرند.

وی با اظهار اینكه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، جهاد اقتصادی است كه همت همه قوا و مردم را می طلبد افزود: اگر مردم اثرات مثبت این قانون را باور و قوای سه گانه هم در جهت آن اراده جدی كنند در درازمدت شاهد تاثیرات بیشتری از این قانون خواهیم بود.

وی اضافه كرد: همانگونه كه دولت ، مجلس ، قوه قضائیه و مردم اعم از پیر و جوان در دوران دفاع مقدس دست به دست هم داده و اجازه ندادند وجبی از خاك كشور به دست بیگانه بیفتد امروز هم باید در اجرای این جهاد اقتصادی همراه باشند.

این عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : اجرای قانون هدفمندی یارانه ها یك جراحی اقتصادی به منظور استفاده درست از منابع و افزایش كیفیت كالا هاست.

اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از 28 آذر سال گذشته آغاز شد.

 
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.