اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 دي 1398 / کد مطلب: 13664 / نظرات: 0


شب شعر سردار آسمانی در سبزوار برپا شد


شب شعر سردار آسمانی در سبزوار برپا شد
به مناسبت گرامیداشت یاد سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی دوشنبه شب مراسم شب شعری با عنوان "سردار آسمانی" در شهر سبزوار برگزار شد.

مسوول انجمن شعر مشکات سبزوار  گفت: شب شعر "سردار آسمانی" ادای دین شاعران این شهرستان به مقام والای سردار شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم بود که در کتابخانه ناوی این شهر برگزار شد.

جواد جعفری نسب افزود: در این شب شعر ۱۳ شاعر انقلابی سبزوار سروده‌ها و اشعار خود را در وصف سردار شهید سلیمانی قرائت کردند.

وی ادامه داد: این شب شعر به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن شعر و بسیج هنرمندان شهرستان سبزوار برپا شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.