اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 دي 1398 / کد مطلب: 13668 / نظرات: 0


پیام سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا(ع) در تقدیر از رسانه‌ها


پیام سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضاع در تقدیر از رسانه‌ها سازمان بسیج رسانه‌ سپاه امام رضا علیه السلام بعد از تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و پوشش رسانه‌ای این مراسم توسط رسانه‌های استان، در پیامی از آنها قدردانی کرد.
 سازمان بسیج رسانه‌ سپاه امام رضا علیه السلام بعد از تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و پوشش رسانه‌ای این مراسم توسط رسانه‌های استان، در پیامی از آنها قدردانی کرد.

متن آن پیام به شرح زیر است:

خدا را شاکریم که در تجلی حماسه همبستگی مردم قدرشناس خراسان رضوی در تشییع سردار آسمانی در مشهد مقدس، رسانه‌های خراسان رضوی نیز آینه صادقی شدند و این شور، شعور و شکوه حضور پرشمار امت بیدار و با بصیرت را بازتابی جهانی‌ دادند و گواهی بر مردمی بودن رسانه‌ها بودند.

وظیفه شناسی و هم‌آوایی اصحاب رسانه و پوشش شایسته آیین شکوهمند تشییع و اطلاع‌رسانی به‌هنگام و سریع صدا و سیمای  استان، خبرگزاری‌ها و ارباب جراید و مطبوعات به خصوص روزنامه‌های قدس، خراسان، شهرآرا و صبح امروز همچنین کانال‌های خبری پرمخاطب در خطه خورشید، همدلی بیشتر مردم را برانگیخت و نور حیات و روح معنوی تازه‌ای به کالبد جامعه و جریان مقاومت بخشید.

امید که در سایه سار  ولایت و در تداوم‌ راه شهید سرافراز اسلام سپهبد سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس و سایر همرزمانش استوار بوده و به برکت خون شهدا و این همدلی مقدس، انتقام‌ سخت از دشمنان اسلام  به ظهور حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) منجر شود.

سایه مقام معظم رهبری مستدام

سازمان بسیج رسانه‌ سپاه امام رضا علیه السلام
فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.