اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 دي 1398 / کد مطلب: 13671 / نظرات: 0

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا:


سردار قاآنی ابرمردی برای جبهه مقاومت است


سردار قاآنی ابرمردی برای جبهه مقاومت است  فرمانده قرارگاه اربعین سامرا گفت: سردار قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس ابرمردی دیگر و جانشینی لایق برای جبهه مقاومت است که این پرچم را به دست گرفته است.

سردار امین شریعتی شامگاه جمعه در سی و نهمین یادواره شهدای هویزه و ۴۳ شهید جهادگر سبزوار با اشاره به درایت وتدبیر رهبر انقلاب در انتصاب به موقع سردار قاآنی به فرماندهی سپاه قدس افزود: وی مدتهای زیادی جانشین سردار شهید سلیمانی بود و یک قدم جلوتر حرکت نمی کرد و اینک راه سردار شهید را با قدرت ادامه می دهد.

وی با اشاره به ویژگی های سردار قاآنی تصریح کرد: وی تواضع و تدبیر سردار شهید سلیمانی را دارد و به طور یقین جبهه مقاومت در تمامی عرصه ها قویتر از قبل به راه خود ادامه می دهد.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا همچنین با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس وهمرزمان آنها گفت: ایمان و توکل به خدا و تبعیت محض از ولایت فقیه برخی از ویژگی های سردار سلیمانی بود.

سردار شریعتی افزود: سردار سلیمانی به سبب تواضع و فروتنی فراوانی که داشت سردار دلها نامیده شد و همچنین کارهای عملیاتی او در حوزه تاکتیک و راهبرد نمونه بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی خنثی کننده توطئه های دشمنان اسلام بود تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود هر وقت می خواستند توطئه ای در منطقه ایجاد کنند وی را در مقابل خود می دیدند.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا گفت: این سردار شهید، مدافع وطن و جبهه مقاومت در سوریه، لبنان، عراق، فلسطین، یمن و افغانستان بود و هر جا صدای آزادیخواهی بلند می شد سراغ سردار می آمدند.

سردار شریعتی افزود: سردار شهید سلیمانی هر حمایت، پشتیبانی، کمک مادی، معنوی، فنی، تاکتیکی و عملیاتی به جبهه مقاومت را تحت فرمان ولایت فقیه انجام می داد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی از صمیم قلب سرباز ولایت بود و هیچ کاری را جلوتر از ولایت انجام نمی داد به همین سبب عزت مند شد و در سیاست نیز در راستای انقلابی گری و خط ولایت حرکت می کرد.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا گفت: شهید سردار سلیمانی در تحریم اقتصادی از هر تلاشی برای  کاهش مشکلات اقتصادی  دریغ نمی کرد و نمی توانست سختی مردم را تحمل کند لذا با عمل پیگیر رفع گرفتاری مردم می شد.

 سردار شریعتی افزود: این شهید والامقام  به سبب ایمان و توکل، صبر و حوصله فراوانی داشت  و با درایت تصمیم می گرفت او را شهید زنده می نامیدند شهادت حق وی بود و به آرزوی خود رسید.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی در زمان ماموریت در مرزهای  شرقی کشور  با تدبیر مناطق را از شر اشرار پاک سازی کرد و از مردم منطقه شرقی برای امنیت پایدار استفاده کرد.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا با بیان اینکه راه کربلا را شهدا باز کردند گفت: استمرار این راه و راهپیمایی اربعین با تلاش های سردارشهید سلیمانی، همرزمان وی و شهدای مدافع حرم فراهم شد.

سردار شریعتی افزود: در سالهای اشغال عراق از سوی آمریکا شاهد بی احترامی منافقان و دشمنان به زائران ایرانی و کشورهای مسلمان در نواحی مرزی بودیم که با تدبیر سردار سلیمانی  برای جلوگیری از اهانت به زائران، پروازهای هوایی دو کشور در آن زمان افزایش یافت.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا در ادامه با اشاره به عملیات غرورآفرین هویزه در دوران دفاع مقدس گفت: این عملیات عاشورای انقلاب ایران بود که اگر اقدام شجاعانه رزمندگان و شهدا نمی بود اکنون عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی به دست نیامده بود.

 سردار شریعتی افزود: غیرت، مردانگی، شجاعت، توکل و اراده شهدای هویزه بر سراسر جبهه های جنگ الهام شد که باید انتقام خون این شهدا از دشمن  گرفته شود.

وی ادامه داد: عملیات های غرور آفرین فتح المبین، بیت المقدس و دیگر عملیات ها بر اثر جانفشانی و رشادت شهدای هویزه  شکل گرفت و پیروزیهای بزرگی رقم خورد.

سی و نهمین  یادواره شهدای هویزه و ۴۳ شهید جهادگر سبزوار با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد.

عملیات هویزه ۱۶ دی ماه سال ۱۳۵۹ در جنوب غرب شهر هویزه استان خوزستان انجام شد. در این عملیات پنج رزمنده سبزواری به نامهای محمد فاضل، حسن فتاحی ثانی، مجید مهدوی، سیدمصطفی مختاری و مجید کریمی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

سبزوار هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است. مرکز این شهرستان در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.